کد خبر 241174
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

کبیری با حضور در غرفه «حیات» مطرح کرد؛

مردم با مشارکت حداکثری در روز ۱۱ اسفند، انتخاب اصلح داشته باشند + فیلم

مردم با مشارکت حداکثری در روز ۱۱ اسفند، انتخاب اصلح داشته باشند + فیلم

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: زمانیکه امام خمینی (ره) فرمودند که مجلس در راس امور است، یک شعار نیست پس مردم با انتخاب اصلح خود می‌توانند در راس امور بودن را محقق کنند.

سیدتقی کبیری نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه حیات در نمایشگاه مطبوعات، گفت: ۲ نکته بسیار مهم در رابطه با انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی مطرح است؛ همه افرادی که دغدغه پیشرفت و آبادانی کشور را دارند، با توجه به ایرادات و نقدهای موجود در حوزه اقتصاد و معیشت، به فرموده مقام معظم رهبری عمل کنند زیرا تنها راه اصلاح کشور حضور در پای صندوق‌های رای خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم این روشنفکری را دارند که با حضور در پای صندوق‌های رای مشارکت حداکثری در انتخابات را داشته باشند که قطعا برخی از مشکلات‌مان با همین حضور حداکثری برطرف خواهد داد.

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در کنار مشارکت، مردم باید انتخاب اصلح داشته باشند و کسانی را انتخاب کنند که تخصص و دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: زمانیکه امام راحل فرمودند که مجلس در راس امور است یک شعار نیست پس مردم با انتخاب اصلح خود می‌توانند در راس امور بودن را محقق کنند.

کبیری همچنین گفت: با توجه به سابقه نمایندگی بنده و تایید صلاحیت، از حوزه  تهران کاندیدای انتخابات مجلس شده‌ام و  احتمالا تا پایان هفته لیست‌ها ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha