کد خبر 241192
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

مطهری با حضور در غرفه «حیات» مطرح کرد؛

شرکت نکردن در انتخابات گره‌گشا نیست/ لیست «صدای ملت» را ارائه می‌دهیم + فیلم

شرکت نکردن در انتخابات گره‌گشا نیست/ لیست «صدای ملت» را ارائه می‌دهیم + فیلم

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شرکت نکردن در انتخابات گره‌گشا نیست، گفت: کسانی که می‌گویند رای ندهیم به ضرر خودشان و مملکت رفتار خواهند کرد.

علی مطهری نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه حیات در نمایشگاه مطبوعات، درخصوص مشارکت حداکثری مردم در روز یازده اسفندماه گفت: مشارکت بالا در انتخابات همیشه امری مثبت و به نفع کشور است زیرا اصلاح امور با صندوق‌های رای و حضور افراد موثر در مجلس شورای اسلامی امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه کنار کشیدن از میدان برای افراد درجه دو و سه دشوار است، ادامه داد: امسال با توجه به حوادث سال‌های گذشته که عده‌ای به‌دنبال براندازی بودند، شرایط جدیدی داریم.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این افراد به‌دنبال مشارکت حداقلی در انتخابات هستند، افزود: این در حالی است که ما در منطقه در حال جنگ با آمریکا و اسرائیل هستیم و اگر مشارکت پایین باشد، به ضرر مردم ایران و غزه خواهد بود.

مطهری افزود: کسانی که انتقاد دارند بهتر است در انتخابات شرکت کنند، زیرا بین افرادی که کاندیدا هستند، افراد صالح هم پیدا می‌شود تا در تصمیمات مجلس موثر باشد. توصیه من این است که شرکت در انتخابات به نفع مردم و جایگاه ایران در دنیا و راه حل مشکلات خواهد بود.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: شرکت نکردن در انتخابات نه تنها مشکلی را رفع نمی‌کند بلکه به مشکلات دامن خواهد زد. هر چه قدر مشارکت بیشتر باشد افراد شایسته‌تری انتخاب خواهند شد و به نمایندگان واقعی مردم نزدیک تر می‌شویم؛ اما اگر بدون تحقیق رای بدهیم، در مجلس نماینده مردم وجود نخواهد داشت.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلسی نماینده مردم دارد که از همه‌ی اقشار در آن حضور داشته باشند و حق مردم را مطرح کنند. امیدوارم مردم مشاکت بالایی در انتخابات داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه لیست «صدای ملت» را قرار است ارائه دهیم، خاطرنشان کرد: این لیست تا چهارشنبه نهایی شده و روز پنچشنبه که اولین روز ارائه تبلیغات است، ما فهرست نفرات را رونمایی خواهیم کرد که امیدواریم از حمایت مردم برخوردار باشیم.

مطهری همچنین گفت: سی نفر در این لیست حضور دارند که مخصوص تهران است و برای شهرستان‌ها در صورت لزوم اقدام خواهیم کرد زیرا در بحث کشوری نسبت به همه‌ی مردم شناخت نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha