کد خبر 240855
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

«حیات» گزارش می دهد؛

اولین اظهارات مالک فراری کوروش کمپانی

اولین اظهارات مالک فراری کوروش کمپانی

 مالک فراری کوروش کمپانی گفت: «برای اینکه به مشکل مالی نیز برنخوریم تمام حسابها با مدیرعامل شرکت بوده است. ما کار خلاف قانونی انجام نداده ایم و تمامی ورودی های ما قابل رسیدگی است.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، شرکت «کوروش کمپانی» که با ادعای فروش آیفون ۲۰ میلیونی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، این روزها تعطیل شده و مالک این شرکت متواری است. پلیس جرایم اقتصادی این موضوع را تایید کرده و در پی یافتن این فرد و احقاق حقوق مالباختگان است. این شرکت برای جلب اعتماد مردم از چهره های مشهور و صاحب نام ورزشی و هنری نیز برای تبلیغات خود استفاده می‌کرد. 

هادی چوپان، احمد ایراندوست، حسن ریوندی، خواهران منصوریان، بهرنگ علوی، امین فردین، محسن افشانی، الهام حمیدی، الهام پاوه‌نژاد، مریم مومن، هادی ساعی، یوسف تیموری، محسن ابراهیم‌زاده، اکبر عبدی، منوچهر هادی، یوسف صیادی، حمید لولایی، صادق بوقی، نیوشا ضیغمی، رضا شفیعی‌جم و سید جواد هاشمی از سلبریتی‌های تبلیغ‌کننده این شرکت بودند.

الهام حمیدی در پست اینستاگرامی خود نوشته است که «فریب کوروش کمپانی را خوردم؛ پیگیری حقوقی می‌کنم!» 

محسن افشانی هم گفته «فقط می‌توانم بگم عذرخواهم که معرفی کردم».

اگر برای شما نیز سوال است که ‎کوروش کمپانی طی ۱۰ ماه چقدر سرمایه از مردم جذب کرد، پاسخ یک عدد ١٣ رقمی به اندازه  ٢هزار میلیارد تومان است. البته لازم به ذکر است که پلیس به اتهامات سلبریتی‌هایی که اقدام به تبلیغ برای شرکت «کوروش کمپانی» کرده اند، رسیدگی خواهد کرد. در همین رابطه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه متاسفانه در جریان فعالیت این شرکت برخی افراد سرشناس و شناخته شده اقدام به تبلیغ برای این شرکت کرده اند که به اتهامات آنان هم رسیدگی خواهد شد، بیان کرد: افرادی که اقدام به ثبت نام گوشی از این شرکت کرده اند با به همراه داشتن مدارک و مستندات خود به منظور تشکیل پرونده و انجام اقدامات بعدی پلیس امنیت اقتصادی فراجا واقع در ابتدای مرزداران مراجعه کنند.

حالا نیز این مردم هستند که متضرر شده و ‏کمترین کاری که این نفرات می‌توانند انجام دهند این است که صدای مال باخته‌ها باشند و پولی که بابت تبلیغات این شرکت دریافت کرده اند را به مردم برگردانند.

 مالک فراری کوروش کمپانی در مصاحبه ای نیز اظهار کرد: «اگر ارزان فروشی جرم بود در این یکسال و دو ماه جلوی ما گرفته می شد و دلیل اینکه در روزهای آخر شرکت پلمپ شد این بود که برای ما شاکی خصوصی تراشیدند و کاری کردند که مردم استرس بگیرند.

وی درباره اینکه به اتهامات سلبریتی ها رسیدگی خواهد شد، گفت: زمانی که پدیده شاندیز کلاهبرداری کرد، آیا مدیر صداوسیمای وقت به مردم پاسخ داد؟  پدر من دستگیر شده است و در یکسال گذشته هیچ پولی از جانب کوروش کمپانی به حساب پدرم نرفته است. امیرحسین گودرزی مدیرعامل شرکت هستند و از فروردین ماه مدیر شدند و برای اینکه به مشکل مالی نیز برنخوریم تمام حسابها با مدیرعامل شرکت بوده است. ما کار خلاف قانونی انجام نداده ایم و تمامی ورودی های ما قابل رسیدگی است.»  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha