کد خبر 241031
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

پاد با حضور در غرفه «حیات» خبر داد؛

قبل از فرار مدیر کوروش کمپانی، درباره کلاهبرداری این برند، هشدار داده بودم + فیلم

قبل از فرار مدیر کوروش کمپانی، درباره کلاهبرداری این برند، هشدار داده بودم + فیلم

دستیار رئیس جمهور و مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت: در ۱۶ دی‌ماه نامه‌ای را به معاونت اجتماعی و پیشگیری قوه قضائیه نوشتم که در آینده در خصوص کوروش کمپانی، با یک پرونده کثیرالشاکی روبرو می‌شوید.

سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور و مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی، با حضور در غرفه حیات در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، در خصوص توییتی که حاوی هشدار درباره کوروش کمپانی بود، گفت: من در خصوص پیامی که درباره کوروش کمپانی نوشتم، وظیفه‌ام را انجام دادم. یکی از وظایفم صیانت از حقوق مردم است.

وی ادامه داد: در زمان فعالیت این شرکت، بر اساس اطلاعاتی که به من داده شد و مباحثی که آن را رصد کردم، متوجه شدم یک اتفاقی در حال رخ دادن است که یک برندی به اسم کوروش کمپانی به نحوی پول کسب می‌کند که با منطق اقتصادی و حقوقی همخوان نیست و بوی کلاهبرداری به مشام می‌رسد.

قبل از فرار مدیر کوروش کمپانی، درباره کلاهبرداری این برند، هشدار داده بودم

دستیار رئیس جمهوربا اشاره به نامه نوشته شده به قوه قضاییه، عنوان کرد: در ۱۶ دی ماه نامه‌ای را به معاونت اجتماعی و پیشگیری قوه قضاییه نوشتم که در آینده در خصوص این شرکت، با یک پرونده کثیرالشاکی روبرو می‌شوید. من خواهش کردم از باب وظایف ذاتی قوه قضاییه، به نفع مردم ورود پیدا کنند اما من پاسخی از آن‌ها دریافت نکردم و امیدوارم در آن زمان، به این موضوع ورود کرده باشند.

در ادامه فیلم گفتگو با سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور و مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی را ببینید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha