کد خبر 240755
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

ثبت بیشترین بارش باران در دیلم بوشهر

ثبت بیشترین بارش باران در دیلم بوشهر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به تداوم بارش باران در استان گفت: در سامانه بارشی اخیر بیشترین بارش باران در شهرستان دیلم به میزان ۵۸ میلی‌متر ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ فرج‌الله شکوهی‌پور، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به استقرار سامانه بارشی باران در استان بوشهر اظهار کرد: این سامانه تا ظهر امروز در استان استقرار دارد و تاکنون در مجموع میانگین بارش باران در استان 58 میلیمتر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر بارش باران در شمال استان بوشهر در شهرستان دیلم بوده است گفت: آمار واصله از ایستگاه‌های هواشناسی استان بوشهر حکایت از ثبت 58 میلیمتر در منطقه بیدو شهرستان دیلم دارد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر میزان بارش در شهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: آمار ایستگاه دریایی 18 و ایستگاه فرودگاهی 14 میلیمتر بارش باران در شهرستان بوشهر ثبت کرده است.

شکوهی‌پور میزان بارش در جزیره خارگ را 15.3 میلیمتر اعلام و خاطرنشان کرد: میزان بارش باران ثبت شده در مناطق مختلف شهرستان بوشهر بین 7 تا 12 میلیمتر بوده است.

وی میزان بارش باران در شهر گناوه را 43.2 میلیمتر اعلام و تصریح کرد: در شهرستان گناوه در مجموع در شهرها و روستاهای مختلف آن بین 13 تا 26 میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر میزان بارش باران در تنگستان بین 4 تا 12 میلیمتر دانست و خاطرنشان کرد: در دشتستان بیشترین بارندگی در منطقه بوشکان به میزان 26 میلیمتر ثبت شده است و در مجموع در این شهرستان در 24 ساعت گذشته بین 3 تا 26 میلیمتر باران بارید و در مرکز دشتستان شهر برازجان 8.1 میلیمتر بارش باران به وقوع پیوسته است.

شکوهی‌پور شهرستان‌های دشتی و دیر را از دیگر نقاط بارشی استان بوشهر در 24 ساعت گذشته دانست و اضافه کرد: در دشتی بین 2 تا 6.5 و در شهرستان دیر بین 1.2 تا 6 میلیمتر بارش باران از طریق ایستگاه‌های هواشناسی استان بوشهر ثبت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha