کد خبر 240729
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

انتخاب‌های دشوار در هفته کم گل لیگ؛

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر هم پیگیری شد و نتایج کم گل و البته جالب توجهی رقم خورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با انجام 7 دیدار در دو روز پیگیری شد و سوای یک دیدار معوقه میان تراکتور و سپاهان که به واسطه دیدار آسیایی طلایی پوشان مقابل الهلال به تعویق افتاده، تکلیف سایر دیدارهای این هفته مشخص شد. به این بهانه تیم منتخب این هفته از رقابت‌های لیگ برتر بنا بر 7 بازی انجام شده به شرح زیر است:

دروازه‌بان: احمد گوهری (آلومینیوم اراک)

گلر تیم آلومینیوم مقابل تیم سابقش انگیزه بالایی داشت و نمایش خوبی هم از خودش ارائه داد. او چند واکنش خوب مقابل مهاجمان تیم سابقش داشت و توانست یک کلین شیت ارزشمند به ثبت برساند و در سه امتیاز حساسی که آلومینیوم کسب کرد نقش مهم و موثری ایفا کرد.

مدافع میانی: مسیح زاهدی (گل گهر سیرجان)

مدافع گل‌گهر سیرجان در تقابل با فولاد عملکرد خوبی داشت و در نبردهای دفاعی اکثرا پیروز خارج شد و روی تک گل 3 امتیازی این تیم نقش ویژه‌ای داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد تا روز خوبش را برابر این حریف خوزستانی تکمیل کند.

مدافع میانی: رافائل سیلوا (استقلال تهران)

سیلوا در بازگشت به تیم سابقش توانست مثل همیشه خوب و مستحکم ظاهر شود و هم روی توپ های هوایی مطمئن ظاهر شد و هم روی زمین روز کم اشتباهی را سپری کرد. این بازیکن روی پاس‌هایش هم دقت بالایی داشت و در شکل گیری حملات استقلال نقش ایفا کرد.

مدافع میانی: عثمان اندوگ (استقلال خوزستان)

خرید جدید استقلال خوزستان و مدافع ۲۴ ساله سنگالی در تقابل با شمس‌آذر که یکی از تیم‌های خطرناک در فاز هجومی است، مطمئن و کم اشتباه ظاهر شد و اجازه نداد بازیکنان حریف در ارسال‌ها و پاس‌های در عمق کاری از پیش ببرند.

هافبک میانی: محمد خدابنده‌لو (مس رفسنجان)

عدم حضورش در پرسپولیس انگیزه او را برای ارائه نمایش خوب در ترکیب تیمش از بین نبرد و در روزی که بازی بدون گل میان مس و هوادار خیلی پر موقعیت و جذاب نبود، خدابنده‌لو هم در دفاع خوب عمل کرد و هم چند موقعیت برای تیمش ساخت که با بدشانسی به ثمر ننشست.

هافبک میانی: مهدی مهدی‌پور (استقلال تهران)

هافبک میانی استقلال روز خوبی مقابل صنعت نفت داشت و پاس‌های خوبی در میانه میدان به هم تیمی‌هایش داد و در روند ریتم هجومی تیمش موثر بود. او روی یک شلیک دیدنی تک گل سه امتیازی این دیدار را هم وارد دروازه پیام پارسا کرد تا استقلال در صدر باقی بماند.

هافبک هجومی: امیر نوری (آلومینیوم اراک)

سوپر گل هفته هم برای هافبک تعویضی آلومینیوم بود، او در این مسابقه یک گل 3 امتیازی و فوق‌العاده را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد و پس از گلی که به ثمر رساند به خوبی در خط هافبک آلومینیوم بازی کرد و اجازه نداد موقعیت چندانی نصیب بازیکنان پرسپولیس شود.

هافبک هجومی: رضا جعفری (ملوان انزلی)

هافبک - مهاجم تیم فوتبال ملوان در تقابل با ذوب اهن چند مرتبه خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد و در دقایق پایانی مسابقه با تصمیم مناسبی که در تک به تک گرفت توپ را به تور دروازه ذوب آهن چسباند تا ستاره ملوان در این مسابقه باشد.

مهاجم: سعید سحرخیزان (گل گهر سیرجان)

مهاجم جوان گل‌گهر با ضربه روی پا بی‌نقص 3 امتیاز به حساب گل‌گهر واریز کرد، او در این مسابقه با دوندگی بالا و هوش خوبی که در اختیار دارد خط دفاعی باتجربه فولاد را اذیت کرد و در نهایت مقابل این تیم گلزنی کرد.

مهاجم: محمدرضا آزادی (نساجی مازندران)

مهاجم بلند قامت نساجی در آغاز بازی‌ها هم توانست مقابل پیکان گلزنی کند تا مشخص شود وی قصد پا پس کشیدن ندارد و همچنان می‌خواهد ستاره تیم خود در ادامه بازی‌ها باشد.

مهاجم: حامد پاکدل (پیکان تهران)

پاکدل در بازی تیمش مقابل نساجی گل تساوی پیکان را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه نساجی کرد تا رضا عنایتی و شاگردانش از شکست در خانه برابر همسایه پایین جدولی خود بگریزند. او سوای گلش چند فرصت خوب گلزنی هم داشت و در کل عملکرد خوبی در ترکیب تیمش به نمایش گذاشت.

سرمربی: مجتبی حسینی (آلومینیوم اراک)

بدون شک عنوان بهترین سرمربی هفته متعلق به اوست چرا که تیمش را با انگیزه و روحیه برد مقابل مدافع عنوان قهرمانی به میدان فرستاد و روحیه برتری طلبی در ساق پای بازیکنانش به چشم می‌خورد. نبرد دستیاران گل محمدی را مجتبی حسینی با برد پشت سر گذاشت تا سرمربی برتر هفته شانزدهم باشد.

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha