کد خبر 240709
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

در پی حواشی روزهای اخیر؛

اعتراض هواداران جواب داد؛ خطیر در آستانه برکناری از استقلال

اعتراض هواداران جواب داد؛ خطیر در آستانه برکناری از استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال در پی حواشی چند هفته اخیر در آستانه برکناری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه استقلال این روزها درگیر حواشی و مسائل مختلفی است که نتایج خوب و صدرنشینی در لیگ برتر هم نتوانسته روی آن سایه بیاندازد. ماجرای کهنه و تکراری درگیری میان مدیرعامل و سرمربی تیم که از ابتدای فصل خودش را نشان داد حالا به شدیدترین شکل ممکن رسیده و شدت آن هم به حدی است که دیگر پادرمیانی رئیس فدراسیون کشتی هم بعید است بتواند در این میان چاره ساز شود.

عدم موفقیت باشگاه در جذب بازیکنان مد نظر نکونام دلیل اصلی ناراحتی و اعتراض این سرمربی است و وقتی این امر در ابتدای فصل رقم نخورد، وعده جبران در پنجره زمستانی داده شد ولی نیم فصل هم از راه رسید و تفاوتی در این میان حاصل نشد و عدم جذب برخی از نفراتی که مد نظر نکونام بوده خشم او را برانگیخت و باعث انجام صحبت‌های تندی از سوی او شد که روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر به آن پرداخته شد.

این صحبت‌ها آتش خشم هواداران استقلال را شعله‌ور کرد و باعث شکل گیری تجمعاتی در اعتراض به مدیریت خطیر شد و در شعارهایی که داده می‌شد خواستار خروج وی از باشگاه و انتصاب یک مدیر جدید شدند. این ماجرا ادامه پیدا کرد و خودش را در نشست خبری قبل و بعد از بازی با صنعت نفت هم نشان داد و مشخص شد ادامه همکاری میان نکونام و خطیر دیگر ممکن نیست.

در این راستا خبر رسید که در پی حواشی و اتفاقات اخیر قرار است به زودی تغییراتی در بدنه باشگاه استقلال رخ دهد و به احتمال زیاد شاهد برکناری علی خطیر و فرشید سمیعی طی روزها و هفته‌های آینده باشیم و قرار است تا پایان سال جاری این اتفاق رخ دهد. به احتمال زیاد استقلال مدتی با سرپرستی اداره خواهد شد و پس از آن سال آینده مدیرعامل جدید منصوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha