کد خبر 240398
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا اعلام کرد:

کشف بیش از ۵۱۰۰ میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در فرودگاه‌های کشور

کشف بیش از ۵۱۰۰ میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در فرودگاه‌های کشور

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از افزایش ۲۰درصدی پروازهای داخلی و خارجی در ۱۰ ماهه امسال و برقراری امنیت پرواز بیش از ۳۶ میلیون مسافر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در تشریح اقدامات و عملکرد پلیس فرودگاه‌های کشور در ۱۰ ماهه امسال، گفت: در این مدت شاهد افزایش ۲۰ درصدی پروازهای داخلی و خارجی بودیم. پلیس فرودگاه‌های کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی امنیت بیش از ۳۶  میلیون مسافر را در قالب بیش از ۳۰۲ هزار پرواز داخلی و خارجی را تأمین و رضایت مراجعه کنندگان جلب کند.

وی ادامه داد: کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور با تلاش شبانه‌روزی توانسته‌اند قاچاق کالا و ارز در خطوط هوایی را مدیریت کنند که این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از افزایش ۱۲۹ درصدی با ارزش تقریبی پنج هزار و ۱۳۲ میلیارد و ۶۷۳  میلیون ریال برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه طی ۱۰ ماهه سال جاری ۱۴ کیلو و ۹۲۴ گرم طلا، ۴۶۳ گرم شمش و ۲۵۸ قطعه سکه طلای غیرمجاز کشف شده است، تصریح کرد: کشف بیش از دو تُن انواع موادمخدر با دستگیری ۹ هزار و ۶۰۶  نفر و همچنین کشف ۱۶ قبضه انواع سلاح و سه هزار و ۳۱۷ مورد تجهیزات نظامی و ممنوعه غیرمجاز نشانگر عملکرد خوب کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور دارد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با تأکید بر اینکه با حکم مرجع قضائی ۱۰ هزار و  ۴۳۹ دستگاه خودرو توقیف شده است گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۴۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، کشف و برای آنها پرونده قضائی تشکیل شده است.

بنی‌اسدی‌فر در پایان با بیان اینکه یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با بسیج تمام امکانات در سراسر کشور پاسدار آسایش و امنیت هموطنان است، خاطرنشان کرد: از عموم مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی که خادمان خود در انتظامی کشور را در انجام وظایف محوله یاری می کنند تا احساس امنیت برای همه ایرانیان خلق شود، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha