کد خبر 240372
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۲

«حیات» گزارش می‌دهد؛

برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و اشرار بی‌رحم

برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و اشرار بی‌رحم

پلیس به تازگی از انهدام باند سارقان و اشرار در طرح تهران خبر داد که موجب سلب آرامش شهروندان شده بودند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، سلب آرامش توسط اشرار و سارقین یکی از معضلات شهروندان در سراسر ایران است. با این حال پلیس همواره درباره دزدی‌ها و کلاهبرداری‌های اینترنتی هشدار داده است و در تازه‌ترین اقدام، سارقان لوازم خودرو با ۵ فقره سابقه سرقت را دستگیر کردند.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری در گفتگویی عنوان کرد: با اعلام شکایت چند تن از شهروندان در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودروهایشان در «خاورشهر»، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با سو استفاده از تاریکی هوا و محیط های خودروهای پارک شده، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و اقدام به سرقت  محتویات داخل و قطعات خودروها می‌کنند.

در این زمینه باید به این موضوع اشاره کرد که یکی از مهم‌ترین اقدامات پلیس در حوزه اشرار و عربده کشان، دستگیری آنها در سطح شهر است که بارها آرامش را از ساکنین گرفته است.

یکی از جنجال برانگیزترین آن‌ها، اشراری بودند که در قصرالدشت تهران با قمه به خودروهای مردم آسیب می‌زدند که پس از انهدام این باند، لیدر آن‌ها، به خبرنگار حیات گفت: در حال خودم نبودم و مشروبات الکلی مصرف کرده بودم، با این حال پشیمانم.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران پس ازحضور در محل وقوع جرم و بازسازی صحنه جرم، به خبرنگار اجتماعی حیات، گفت: این افراد اخیرا در این خیابان به خودروهای شهروندان آسیب وارد کردند، بعد از گذشت ۲۴ ساعت این افراد دستگیر شدند.

وی ادامه داد: برخی از این ارازل و اوباش پس از عربده کشی و سلب آرامش از شهروندان از تهران خارج می‌شوند و بعد از آن در شهرستان ها دستگیر می‌شوند. لیدر این اوباش خودش به این موضوع اعتراف کرد که با قمه چهار خودرو را تخریب کرده.

لازم به‌ذکر است که پلیس در اقدامی مبارزه جویانه علیه سارقان منازل نیز، باند سارقانی که ۱۰۰ میلیارد در تهران دزدی کردند را شناسایی و منهدم کرد.

سردار علی ولی‌پور، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در گفتگو با خبرنگار حیات، درباره انهدام باند سارقین گفت: هر روز طرح دستگیری سارقان را ادامه می‌دهیم و اولویت‌مان برخورد قاطع با این افراد است.

وی ادامه داد: همکاران ما در اداره آگاهی طرحی مبنی بر برخورد با سارقان خشن که اقدام به سرقت از منازل و کیف قاپی کرده بودند، انجام دادند. این سارقان به تعداد ۶۳ نفر هستند که دستگیر شدند. مجموع ارزش سرقت این ۶۳ نفر به ۱۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha