کد خبر 237841
۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

اعترافات شروری که در قصرالدشت تهران به خودروی مردم آسیب می‌زد + فیلم

اعترافات شروری که در قصرالدشت تهران به خودروی مردم آسیب می‌زد + فیلم

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران پس از بازسازی صحنه جرم عربده کشی و قمه زنی، درباره برخورد با افراد شرور به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، چند روز پیش بود که اراذل و اوباش در محله قصرالدشت، تقاطع خیابان مالک اشتر به عربده کشی مستانه مشغول شدند و در ادامه آن با شهروندان درگیر شدند و به خودروها مردم آسیب زدند. اما طولی نکشید که پلیس وارد میدان شد و این افراد شرور را دستگیر کرد.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران پس ازحضور در محل وقوع جرم و بازسازی صحنه جرم، به خبرنگار اجتماعی حیات، گفت: این افراد اخیرا در این خیابان به خودروهای شهروندان آسیب وارد کردند، بعد از گذشت 24 ساعت این افراد دستگیر شدند.

وی ادامه داد: برخی از این ارازل و اوباش پس از عربده کشی و سلب آرامش از شهروندان از تهران خارج می‌شوند و بعد از آن در شهرستان ها دستگیر می‌شوند. لیدر این اوباش خودش به این موضوع اعتراف کرد که با قمه چهار خودرو را تخریب کرده.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به سابقه‌دار بودن این افراد، عنوان کرد: در سال های پیش نیز این افراد با درگیری و عربده کشی، برای شهروندان مزاحمت ایجاد کردند و در همان زمان نیز بازداشت شدند. پلیس با دیدن ارتکاب جرم این افراد بلافاصبه با حکم قضایی، موظف است که با استفاده از گلوله با این افراد مقابله کند.

راستی افزود: در درگیری سه روز پیش که توسط این اراذل و اوباش در خیابان قصرالدشت، تقاطع مالک اشتر رخ داده بود، شهروندی آسیب ندید و فقط خودروهای شهروندان مورد آسیب قرار گرفت.

در ادامه، خبرنگار حیات به سراغ لیدر دستگیر شده این گروه اراذل و اوباش که در صحنه جرم حاضر بود، رفت و با گفتگو کرد.

+  چند ساله هستی؟

- 29 سال

+ سابقه هم داشتی؟

- شش ماه پیش سابقه درگیری داشتم که دستگیر شدم.

+ چرا دوباره دست به خشونت زدی و در خیابان به ماشین‌ها آسیب زدی؟

- مشروبات الکلی خورده بودم و در حالت طبیعی نبودم ولی الان پشیمان هستم.

+ این آثار جراحت بر روی صورتت، جای چاقو است؟

- بله، در دوران جوانی خودزنی کردم.

گفتنی است که پلیس بارها اشاره کرده است که به هیچ وجه نسبت به افراد شرور و اراذل و اوباش که موجب سلب آرامش شهروندان می‌شود ترحمی ندارد. این افراد شرور نیز بعد از بازداشت و اقرار به عربده‌کشی و مزاحمت، به دست قانون سپرده شدند.

اعترافات شروری که در قصرالدشت تهران به خودروی مردم آسیب می‌زد + فیلم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha