کد خبر 240328
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

در حاشیه جلسه هیات دولت مطرح شد؛

واکنش رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به حمایت دولت از احزاب در انتخابات + فیلم

واکنش رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به حمایت دولت از احزاب در انتخابات + فیلم

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به حمایت دولت از احزاب در انتخابات مجلس اعلام کرد که دستگاه دولت از هیچ نامزد و هیچ جریانی حمایت نخواهد کرد و صرفاً مجری برگزاری انتخابات است.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه در حاشیه نشست هیات دولت، در خصوص موضع دولت در انتخابات مجلس و حمایت از احزاب اظهار کرد: در انتخابات اخیر تاکیدمان این استکه همه کمک کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود ولی دستگاه دولت از هیچ نامزد و هیچ جریانی حمایت نخواهد کرد و صرفاً مجری برگزاری انتخابات است.

وی افزود: این جزو نقاط قوت و افتخارات دولت است که هیچ تلاشی برای شکل دادن یک گروهی که بخواهد از آن در راستای تداوم کار خودش استفاده کند انجام نداده است، به رغم اینکه در تمام دولت‌های گذشته چنین مواردی وجود داشته است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت اضافه کرد: من نمی‌خواهم از اسمی بیاورم ولی احزاب مشخص هستند که در دولت‌های مختلف چه احزابی توسط دولت وقت ایجاد شد.

وی در پاسخ به این سوال که در دولت برخی‌ در قالب تشکل‌های مختلف فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: نه. این دستور اکید رئیس جمهور است و دو بار هم رسماً این دستور را دادند که دولت به هیچ عنوان از هیچ جریانی هیچ نماینده‌ای ندارد و مجری انتخابات است و همه باید کمک کنند این انتخابات با شور و نشاط برگزار شود.

خلجی همچنین گفت: بحث انتخابات مهم است و زمانی هم نداریم و باید کاری کنیم که آن 4 دستور و محوری که رهبر معظم انقلاب در حوزه برگزاری انتخابات امر فرمودند انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha