کد خبر 240326
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

خزعلی در حاشیه نشست هیات دولت مطرح کرد؛

ثبت‌نام ۱۷۰۰ زن برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس/ پیشنهاد تاسیس سازمان زنان و خانواده بررسی نشده است!

ثبت‌نام ۱۷۰۰ زن برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس/ پیشنهاد تاسیس سازمان زنان و خانواده بررسی نشده است!

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: هزار و ۷۰۰ زن برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه سیاسی حیات،  انیسه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: هزار و ۷۰۰ زن برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که به تعبیر شورای نگهبان به اندازه ۶ مجلس گذشته، زنان نامزد حضور در این دوره از انتخابات مجلس شدند.

وی افزود: امیدواریم مردم عزیز در رای دادن، توجه بیشتری به نامزدهای زن داشته باشند. چرا که این رویکرد سبب خواهد شد زنان از قوت بیشتری برخوردار شده و قوانینی که می‌تواند حقوق زنان را مورد توجه قرار دهد، به تصویب برسانند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره پیشنهاد معاونت زنان و خانواده ریاست‌جمهوری برای تاسیس «سازمان زنان و خانواده» خاطرنشان کرد: ما پیشنهاد تاسیس این سازمان را داده‌ایم، اما این پیشنهاد همچنان مورد بررسی قرار نگرفته و نتیجه نرسیده است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره لایجه پیشنهادی دولت برای ارتقا امنیت زنان یادآور شد: این لایحه مراحل نهایی خود را در دولت طی کرده و منتظر مجلس هستیم تا ان‌شاءلله هرچه زودتر این لایحه را هم در دستور کار خود قرار دهد.

خزعلی همچنین با اشاره به مواردی همچون بیمه اجتماعی بانوان نیز گفت: منابع اعتباری لازم برای تامین اجرایی شدن بیمه زنان روستایی اختصاص داده شده و امیدواریم که هرچه زودتر اجرایی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha