کد خبر 240228
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۵ فقره سابقه سرقت

دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۵ فقره سابقه سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده «خاورشهر» و کشف پنج پرونده سرقت، خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرهنگ «محمد قاسم طرهانی» گفت: با اعلام شکایت چند تن از شهروندان در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودروهایشان در «خاورشهر»، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با سو استفاده از تاریکی هوا و محیط های خودروهای پارک شده، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب واقدام به سرقت  محتویات داخل و قطعات خودروها می کنند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: ماموران کلانتری خاورشهر با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، در نهایت در شب گذشته مشخصات و مخفیگاه ۲ متهم را که دارای سابقه بود، شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی، تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام و طی عملیاتی غافلگیرانه، هر ۲ را دستگیر و در بازرسی از محل نیز تعدادی اموال مسروقه شامل؛ پنج  حلقه رینگ و لاستیک، پنج عدد آچار چرخ و جک، سه عدد آمپلی فایر و ۴۴ عدد باند کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان سابقه دار پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به پنج فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده و تا کنون همه شاکیان شناسایی شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha