کد خبر 240181
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد:

راه‌اندازی پیشرفته‌ترین دستگاه درمان سرطان در مازندران

راه‌اندازی پیشرفته‌ترین دستگاه درمان سرطان در مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: مجهزترین دستگاه شتاب دهنده خطی در درمان سرطان در بابلسر نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سیدعلی مظفرپور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: بیمارستان شهید رجایی بابلسر یکی از مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به‌عنوان یکی از مهمترین مراکز درمان بیماران سرطانی مازندران است و با توجه به سفر وزیر بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی بابل و بازدید از نحوه مطلوب ارائه خدمات به بیماران در بیمارستان شهید رجایی بابلسر، قول تخصیص یک دستگاه پیشرفته‌ به دانشگاه علوم پزشکی بابل داده شد.

وی افزود: دستگاه مولتی انرژی یکی از مجهزترین و بهترین دستگاه‌های رادیوتراپی دنیاست که ارزشی بالغ بر 130 میلیارد تومان دارد و با هزینه وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی بابل تخصیص پیدا کرد و تحویل بیمارستان شهید رجایی بابلسر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکید کرد: علاوه بر این دستگاه، بزودی یک دستگاه شتاب دهنده خطی دیگر نیز به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل تحویل داده می‌شود. 

مظفرپور یادآور شد: اواخر آبان ماه سال جاری نیز اولین و تنها دستگاه سی تی سیمولاتور شمال کشور، به ارزش حدود 30 میلیارد تومان در بیمارستان شهید رجایی بابلسر توسط دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل خریداری و راه اندازی شد. 


انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha