کد خبر 240160
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

جزئیات جدید از نحوه شهادت رئیس پلیس امنیت ملایر

جزئیات جدید از نحوه شهادت رئیس پلیس امنیت ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر جزئیاتی در خصوص نحوه شهادت رئیس پلیس امنیت عمومی این شهرستان در درگیری شب گذشته با یک قاتل متواری و شرور مسلح ارائه داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سرهنگ  احمد ساکی‌ در تشریح جزئیات نحوه شهادت رئیس پلیس امنیت ملایر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان ملایر و متواری شدن قاتل، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فردی حدودا 56 ساله به علت اختلافات خانوادگی با یک قبضه سلاح کمری فرزند 22 ساله خود را در منزل به قتل رسانده و فرزند 32 دیگرش را مجروح می‌کند و به قصد کشتن همسرش که در منزل حضور نداشته از منزلش خارج می‌شود.

وی تصریح کرد: ماموران بلافاصله با انجام بررسی‌های لازم و به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی موقعیت متهم را در اطراف شهرستان شناسایی می‌کنند.

سرهنگ ساکی اظهار کرد: ماموران با حضور در محل در ابتدا همسر قاتل را از صحنه خارج می‌کنند و در ادامه سرهنگ محمود خداداد که قصد دستگیری وی را داشته با شلیک گلوله از طرف این فرد قاتل و شرور از ناحیه سینه مجروح و پس از انتقال به بیمارستان و علی‌رغم تلاش کادر درمان به فیض شهادت می‌رسد و قاتل نیز به همراه یک قبضه کلت کمری در محل دستگیری می‌شود.

وی با تبریک و تسلیت شهادت رئیس پلیس امنیت ملایر به مردم شریف شهرستان ملایر و خانواده محترم شهید اظهار کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام متعاقبأ اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha