کد خبر 240131
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

اعزام بیش از ۵۳۰۰ نفر از خراسان شمالی به اردوهای راهیان‌نور

اعزام بیش از ۵۳۰۰ نفر از خراسان شمالی به اردوهای راهیان‌نور

معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان شمالی، گفت: ۵۳۰۰ نفر از خراسان شمالی به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سرهنگ عین‌الله حاتمی شامگاه دوشنبه در ستاد پشتیبانی و هماهنگی راهیان نور استان خراسان شمالی، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال تاکنون بیش از ۵۳۰۰ نفر از استان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی برگزاری اردوی راهیان نور برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نسل جوان را حائز اهمیت دانست و افزود: این امر با همکاری و هم افزایی تمام مسئولان محقق می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ضمن اشاره به اینکه از زمان شروع اعزام اردوهای راهیان نور در استان هر هفته اعزام به مناطق عملیاتی انجام می شود، عنوان کرد: اعزام دانشجویان از امروز شروع شد و تا ۲۰ اسفندماه اعزام بیش از ۳۳ دستگاه از استان برنامه‌ریزی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست، گفت: راهیان نور فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. 

عبدالصمد صفرنژاد با بیان اینکه بسیاری از مدیران پای کار بودند و هستند و هم‌افزایی خوبی بین دستگاه‌ها و سایر بخش‌ها در حوزه پشتیبانی از اردوهای راهیان نور وجود دارد، افزود: دستگاه‌ها تعهدات و سهم خود را در این حوزه انجام دهند.

وی با بیان اینکه پشتیبانی و حمایت از اعزام راهیان نور مورد توجه و تاکید مدیران باشد، گفت: تاکنون بیش از ۵۳۰۰ نفر از استان به راهیان نور اعزام شده‌اند و با عمل به تعهدات، اعزام ۱۰ هزار نفری مشخص شده برای استان محقق شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: استان خراسان شمالی از استان‌های سرآمد در حوزه ایثار و شهادت است و مدیران با تفکر جهادی پای کار هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه با اشاره به رویدادهای فرهنگی، قرآنی خوبی که در استان انجام شده است، عنوان کرد: این اتفاق ها با همدلی و هم افزایی و حمایت مسئولان دستگاه ها و نهادها رقم خورده است.

ناصر فخر موحدی ضمن تاکید بر اینکه راهیان نور یکی از اقدامات مهم و در اولویت است، گفت: پیگیری و حمایت برای تامین هزینه‌های مورد نیاز و پشتیبانی دستگاه‌ها و صنایع استان برای اعزام راهیان نور همواره وجود داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha