کد خبر 240037
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

فرماندار ویژه ورامین خبر داد:

طرح احداث مترو مصوب و با بودجه 7 هزار میلیاردی به شهرداری تهران سپرده شده است

طرح احداث مترو مصوب و با بودجه 7 هزار میلیاردی به شهرداری تهران سپرده شده است

فرماندار ویژه ورامین با تشریح طرح متروی این شهرستان گفت: طرح احداث مترو مصوب و تهیه شده است و نظارت و اجرای طرح با مطالعه و تصمیم نهایی با بودجه‌ای در حدود ۷ هزار میلیارد تومان به شهرداری تهران سپرده شده است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ مجید درویشی، به تشریح پیگیری‌های صورت‌گرفته در فرمانداری ویژه ورامین پرداخت و گفت: پیگیری جدی در ساخت فضای جدید بیمارستان شهید مفتح، پیشرفت 25درصدی ساخت جاده آب‌باریک به چرمشهر و پیگیری طرح مهم تصفیه‌خانه شهرستان از جمله اقدامات مهم صورت‌گرفته در ماه‌های اخیر است.

وی افزود: اختصاص منطقه ویژه اقتصادی، تعیین تکلیف لکه‌های صنعتی به‌ویژه خیرآباد که اوایل سال آینده به تثبیت نهایی خواهد رسید، ساخت 8 مدرسه در سطح شهر ورامین، تجهیز و نوسازی مدارس شهرستان از اقداماتی است که تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

فرماندار ویژه ورامین پیگیری مطالبه مردم درخصوص مترو را نیز یادآور شد و گفت: در زمینه احداث مترو اصل موضوع به حقیقت پیوسته است و نظارت و اجرای طرح با مطالعه و تصمیم نهایی به شهرداری تهران سپرده شده است.

درویشی اضافه کرد: متروی ورامین بر اساس طرح تهیه‌شده مانند متروی کرج با قطار 2طبقه و در حریم راه‌آهن تهران به مشهد با اعتباری در حدود 7 هزار میلیارد تومان اجرا می‌شود که در زمان حاضر منتظر ابلاغ بودجه آن هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha