کد خبر 239880
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

امروز شاهد حضور معنا دار مردم در حمایت از نظام اسلامی و انقلابشان بودیم

امروز شاهد حضور معنا دار مردم در حمایت از نظام اسلامی و انقلابشان بودیم

مدیر امور عشایر استان تهران در حاشیه مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی گفت: امروز شاهد حضور معنا دار مردم در حمایت از نظام اسلامی و انقلابشان بودیم که امیدواریم همین حضور و مشارکت در انتخابات اسفندماه نیز تکرار شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی حیات،  فرشید ذبیحی مدیر امور عشایر استان تهران در حاشیه مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی گفت: امروز شاهد حضور معنا دار مردم در حمایت از نظام اسلامی و انقلابشان بودیم که امیدواریم همین حضور و مشارکت در انتخابات اسفندماه نیز تکرار شود.

وی افزود: عشایر استان تهران نیز همگام با اقشار دیگر در جشن انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند تا بار دیگر با نمایش اتحاد خود دشمن را نا امید کنند.

مدیر امور عشایر استان تهران ادامه داد: این جامعه تولید کننده با برپایی سیاه چادر در خیابان آزادی با پخت نان و سایر محصولات از مردم پذیرایی کردند و گوشه ای از زندگی عشایری را به نمایش گذاشتند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در تشریح اقدامات خود ویژه ایام پایانی سال گفت: در نوروز امسال همانند ۲ سال گذشته در فاصله ۳۰ کیلومتری ورودی شهرهای استان تهران همانند شهر تهران چادرهای عشایر از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین برپا خواهد شد.

ذبیحی ادامه داد: تمامی محصولات ارگانیک عشایر استان تهران با کیفیت و قیمت مناسب و بدون واسطه در این چادرها عرضه خواهد شد و علاوه بر عرضه محصولات معرفی فرهنگ و رسوم عشایری نیز در این چادرها برای مسافرینی که قصد ورود به شهرها دارند انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: امسال قطعا جشن کوچ عشایر در هنگام ورود و خروج عشایر به مناطق ییلاقی پس از پنج سال وقفه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha