کد خبر 239633
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

نشست خبری «پرویزخان» برگزار شد/ کاش پرویز دهداری و همسرش را ببینم

نشست خبری «پرویزخان» برگزار شد/ کاش پرویز دهداری و همسرش را ببینم

نشست خبری فیلم سینمایی «پرویزخان» با حضور بازیگران و عوامل فیلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، نشست خبری فیلم سینمایی «پرویز خان» با حضور علی ثقفی کارگردان، عطا پناهی تهیه‌کننده، وحید ابراهیمی مدیر فیلمبرداری، میثم یاردیلو مدیر صدابرداری محسن خدابخش طراح صحنه، آزاده قوام طراح لباس،  مریم سعادت، المیرا دهقانی، مهدی قربانی از بازیگران فیلم برگزار شد. 

علی ثقفی کارگردان فیلم در ابتدا بیان کرد: ساخت فیلم بسیار سخت است و اینکه فیلم فوتبالی بسازی سختتر است؛ ضمن این که ما تجربه‌ای از ساخت فوتبالی نداشتیم. بحران‌های زیادی در فیلمبرداری پلان‌های فوتبالی وجود داشت؛ ضمن اینکه می‌گشتیم تا راه‌های را پیدا کنیم تا بتوان پلان‌های فوتبالی را بگیریم.

کارگردان فیلم افزود: ما امکان پیدا کردن بازیگری که شبیه به آقای دهداری باشد را نداشتیم. البته برای ما مهم بود که بازیگر بتواند شخصیت پیچیده‌ای خلق کند. در واقع توانایی بازی برای این نقش خیلی مهم بود به همین دلیل سراغ آقای پورصمیمی رفتیم. ایشان علی رغم سختگیری زیادی که در پذیرش فیلم دارد، دو روز بعد از ارسال فیلمنامه با ما تماس گرفته و نقش را پذیرفت.

مریم سعادت بازیگر نقش همسر پرویز دهداری ادامه داد: کاراکترهای این فیلم واقعی بود و این مهم ترین ویژگی فیلم بود؛ البته من آن‌ها را ندیده بودم و کاش فرصتی پیش می‌آمد تا آقای دهداری و همسرش را می‌دیدم. سعی کردم در ایفای این نقش حرف گوش کنم و به وظیفه‌ام عمل کنم و به نقش نزدیک شوم. ضمن این که بازی در این نقش و فیلم برای من بسیار جذاب بود.

احمدی بازیگر فیلم پرویز خان درباره پذیرش نقش گفت: من در کنار آقای پورصمیمی چیزهای زیادی اموختم و این نقش برایم این فرصت را فراهم کرد. 

المیرا دهقانی بازیگر نقش پرویز دهداری افزود: رابطه پدردختری متفاوت در این فیلم میبینیم. دختری که توسعه فردی پدر برایش مهم است و این نکته حائز اهمیت برای من بود.

محسن خدابخشی طراح صحنه تشریح کرد: بازسای فضای دهه شصت بسیار سخت است. ما سعی کردیم با منابع و اسناد تاریخی که در اختیار داشتیم، بسیار دقیق طراحی و بازسازی کنیم. گروه تحقیقاتی ما فریم به فریم بازی ایران و قطر را از آرشیوها درآورد و همانها را در فیلم نشان دادیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha