کد خبر 239304
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

تشییع پیکر فرمانده یگان امداد شیراز در ‌حرم شاهچراغ

تشییع پیکر فرمانده یگان امداد شیراز در ‌حرم شاهچراغ

پیکر شهید بازیار امروز با حضور مردم ولایتمدار شهر شیراز و مسئولان استانی در صحن حرم مطهر حضرت احمدبن‌ موسی شاهچراغ (ع) تشییع شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ مراسم تشییع پیکر شهید سرتیپ دوم کوروش بازیار امروز در صحن حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) با حضور پرشکوه مردم برگزار و پس از تشییع در شیراز؛ پیکر شهید والامقام برای خاکسپاری به زادگاهش روستای تل بندو از توابع شهرستان رستم منتقل شد.

 تشییع‌کنندگان با نوای «یا حسین(ع)» و مرثیه‌سرایی مداح اهل بیت یاد و خاطره شهداء را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهدا، امام شهدا، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، تجدید بیعت کردند.

سرتیپ دوم کوروش بازیار فرمانده یگان امداد شیراز صبح روز سه‌شنبه هفدهم بهمن‌ماه هنگام گشت‌زنی در کمربندی شیراز پس از توقیف یک سواری نیسان و بازرسی از آن، با برخورد یک سواری پژو پارس به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

سواری پژو پارس اسکورت این محموله قاچاق بوده و به عمد به سرتیپ سرتیپ دوم کوروش بازیار برخورد کرده که قاتل فراری و 2 همدستش ساعاتی بعد با تلاش ماموران انتظامی استان در شهرستان‌های مهر و قیروکارزین شناسایی و دستگیر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha