کد خبر 239246
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

بنیاد مسکن خراسان‌شمالی ۳ هزار و ۲۲۵ واحد پروژه در دست اجرا دارد

بنیاد مسکن خراسان‌شمالی ۳ هزار و ۲۲۵ واحد پروژه در دست اجرا دارد

رئیس بنیاد مسکن خراسان‌شمالی گفت: در خراسان‌شمالی ۳ هزار و ۲۲۵ واحد پروژه تعریف شده که یک هزار و ۱۸۰ واحد توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ صبح امروز هادی زارع، رئیس بنیاد مسکن خراسان‌شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: در خراسان‌شمالی ۳ هزار و ۲۲۵ واحد پروژه تعریف شده که یک هزار و ۱۸۰ واحد توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است.

وی گفت: ۲ هزار و ۱۲۵ واحد نیز به صورت گروه ساخت در حال انجام است که در فرصتی ۵ ساله باید در زمین اهدا شده ساخت و ساز را انجام دهند.

رئیس بنیاد مسکن خراسان‌شمالی افزود: در حال حاضر در شهرهای کوچک زیر ۲۵ هزار نفر نرخ تسهیلات ۱۸ درصد است و پرداخت تسهیلات ۵ هزار و ۹۰۰ تومان است.

وی ادامه داد: این تسهیلات به صورت پلکانی انجام می‌شود.

زارع تصریح کرد: تمام کسانی که از وام یارانه‌ای ۴ درصد استفاده نکرده می‌توانند از طرح ساخت مسکن روستایی استفاده کنند.

وی بیان داشت: کسانی که در طرح‌های سابق از وام‌های ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کرده‌اند می‌تواند در صورتی که پایان کار دریافت نکرده باشند و یا بیشتر از ۳ سال نگذشته باشد اقدام به دریافت مابه‌التفاوت وام تا ۳۰۰ میلیون تومان کنند.

رئیس بنیاد مسکن خراسان‌شمالی گفت: ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که ۵۱۳ روستا نیازمند بازنگری هستند و ۱۴۷ روستا هیچگونه بازنگری نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha