کد خبر 239025
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

نوروزی در گفتگو با «حیات»:

بهره‌مندی از نخبگان و دانش‌بنیان‌ها جهت تولید ۲۲ قلم داروی جدید در کشور + فیلم

بهره‌مندی از نخبگان و دانش‌بنیان‌ها جهت تولید ۲۲ قلم داروی جدید در کشور + فیلم

مدیرعامل شستا در آئین افتتاحیه اعلام کرد که تولید 22 دارو جدید در کشور، قطعا به معنای استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان دانش‌بنیان است.

عارف نوروزی مدیرعامل شستا در آئین افتتاحیه ۵ پروژه در شرکت‌هایی دانش‌بنیان، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، اظهار کرد: ما در جهت اصلاح و بهبود وضعیت بهتر شرکت‌های زیر مجموعه، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و شرکت‌هایی که دارای بهره‌وری پائین هستند به بهره‌وری مطلوب می‌رسانیم و ظرفیت‌سازی می‌کنیم که پروژه های جدید را تعریف و اجرا کنیم. بنابراین هیچ دغدغه و نگرانی از جهت کاهش قیمت این سهام وجود ندارد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه در تولید و رونمایی از داروها چقدر از پتانسیل شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کردید؟ یادآور شد: این موفقیتی که در زمینه تولید داروهای جدید حاصل شده قطعا به معنای استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان دانش‌بنیان است.

مدیرعامل شستا افزود: امسال حدود ۸۰ قلم داروی جدید تولید کردیم که ۲۲ قلم از این داروها برای اولین بار در کشور تولید شدند، بنابراین ما از ظرفیت حداکثری نخبگان و جوانان دانش‌بنیان ایرانی استفاده کردیم و توانستیم این کار را به نتیجه برسانیم.

نوروزی در پایان گفت: این موفقیت طبیعی است چون ما با تکیه بر امکاناتی که داریم و ظرفیت های خودمان و تکیه بر دانش و تکنولوژی تولید کشور به این نتیجه مهم رسیدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha