کد خبر 239024
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

مجید نامجو مطلق در گفتگو با «حیات»:

حیف است این بچه ها دست خالی از قطر برگردند

حیف است این بچه ها دست خالی از قطر برگردند

پیشکسوت فوتبال از امید بالایش برای قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

مجید نامجومطلق در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: ما در مهم‌ترین بازی خودمان در جام ملت‌ها بهترین عملکرد ممکن را از خودمان به جا گذاشتیم و این اتفاق خوبی برای تیم ملی ما محسوب می‌شود. همه ژاپن را مدعی اصلی قهرمانی و یک پای فینال مسابقات می‌دانستند و در همه پیش‌بینی‌ها این تیم یک پای فینال مسابقات بود و اتفاق خوبی است که در مرحله یک چهارم نهایی توانستیم چنین تیم قدرتمندی را با ارائه یک نمایش برتر و هجومی شکست دهیم. تغییرات در ترکیب به خوبی جواب داد و بهترین چینش و تاکتیک ممکن را برابر این تیم به نمایش گذاشتیم و من به کادرفنی و بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: من خودم تا قبل از این بازی امید زیادی به تیم ملی در مسیر قهرمانی نداشتم ولی این دیدار نقطه عطف بازی‌های تیم ملی در طول این جام بود و اگر بتوانیم این نمایش و این کیفیت را در دو بازی بعدی خصوصاً در فینال ارائه دهیم می‌توانیم قهرمان شویم و بر بام فوتبال آسیا بایستیم. این تیم می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد و حیف است که این بچه‌ها دست خالی از قطر برگردند.

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل با قطر هم توضیح داد: تنها پوئن مثبت قطر در این بازی امتیاز میزبانی است که از آن برخوردار است. آنها همه کار می‌کنند تا با استفاده از امتیاز میزبانی خودشان به فینال صعود کنند و حتی بعید نیست دست به یک سری اقدامات غیرورزشی و کارشکنی هم بزنند. بچه‌های ما باید با همان خودباوری که مقابل ژاپن ارائه دادند به مصاف قطر بروند و با تمرکز بالا به برد و صعود به فینال فکر کنند.

نامجومطلق در مورد اضافه شدن طارمی به این بازی هم توضیح داد: طارمی یک وزنه برای تیم ملی ما محسوب می‌شود و نبودش اتفاق خوبی نیست. باز خدا را شکر بچه‌ها با هم دلی مقابل ژاپن توانستند جای خالی اورا پر کنند و حالا که به بازی با قطر اضافه شده به ناچار در ترکیب تیم ملی تغییراتی ایجاد می‌شود که امیدوارم به تیم ضربه نزند. به نظرم طارمی روحیه بالایی هم برای جبران اشتباهش مقابل سوریه دارد و بدون شک مقابل قطر عملکرد درخشانی خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha