کد خبر 238816
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

ساخت فیلم آغوش باز با بودجه شخصی

ساخت فیلم آغوش باز با بودجه شخصی

تهیه کننده آغوش باز گفت: این فیلم بودجه کاملا شخصی ساخته شد و تصورمان این بود که اثر، برگشت سرمایه را خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی حیات؛ نشست خبری فیلم سینمایی «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی برگزار شد.

در این نشست علی سرتیپی تهیه کننده، بهروز شعیبی کارگردان،  مسعود سخاوتدوست آهنگساز، علی برازنده مدیر فیلمبرداری، محمدرضا میرزامحمدی طراح صحنه، خشایار موحدیان تدوینگر، محمدمهدی عسگری مجری طرح، سجاد نجفی و مهرداد کوروش نیا نویسندگان و شبنم گودرزی حضور داشتند.

علی سرتیپی تهیه کننده این فیلم در ابتدای این نشست گفت: پیشنهاد ساخت این فیلم از طرف آقای شعیبی و آقای عسگری بود. من نیز با شناخت آقای شعیبی فیلمنامه را خواندم و قبول کردیم که ساخته شود. شایعه بود که با وسواس آقای شعیبی تولید کار و پروسه تولید طول می‌کشد اما در این پروژه همه‌چیز در زمان مناسب انجام شد. 

وی افزود: فیلم آغوش باز یا بودجه کاملا شخصی ساخته شد و تصورمان این بود که اثر، برگشت سرمایه را خواهد داشت. با وجود اینکه موضوع فیلم برای شراکت ارگانها در ساخت اثر جذاب بود اما ما اینکار را نکردیم.

بهروز شعیبی کارگردان تشریح کرد: آغوش باز روی جدید از سینما برای من هم در نوع فیلمسازی و هم در شکل اجرایی بود و مدت ها طرحی در ذهن داشتم تا اینکه آقای سجاد نجفی یکی از نویسندگان فیلم و آقای عسگری خواستند که با هم همکاری داشته باشیم. من فیلمنامه آماده داشتم اما وقتی این طرح را برایشان تعریف کردم از آن استقبال شد.

در بخش دیگری از این نشست بهروز شعیبی مطرح کرد: من اعتقاد دارم که بخش مهم کیفی جامعه ما در دست خانم‌ها است. از بدو تولد ما با یک زن همراه هستیم تا روز آخر و هرقدر بخواهیم این رابطه انسانی را نادیده بگیریم عشق و علاقه در جامعه جایش را به خشم و اعتراض می دهد.

علی سرتیپی در جواب به این پرسش که آیا صحنه نوازندگی خانم‌ها در اکران مردمی حذف خواهد شد؛ گفت: این فیلم پروانه نمایش دریافت کرده و امیدواریم که در اکران عمومی به فیلم دست نخورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha