کد خبر 238703
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

وزیر ارتباطات:

لایحه حریم خصوصی در حال نهایی شدن است

لایحه حریم خصوصی در حال نهایی شدن است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: لایحه حریم خصوصی تصویب شده و در حال نهایی شدن در دولت است تا به مجلس بفرستیم.

به گزارش گروه ارتباطات حیات؛ عیسی زارع پور درباره برنامه وزارت ارتباطات برای حل مشکلات حوزه ارتباطات، بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند که در مورد همه موضوعات کارگروه تشکیل دهید و مشکلات بخش خصوصی را با حضور خودشان بررسی و ارزیابی کنید، ما خوشحال هستیم که در این حوزه پیشگام بودیم و برای اولین بار کارگروه ویژه اقتصادی را با اختیارات بسیار گسترده حدود دو سال پیش تشکیل دادیم.

زارع پور ادامه داد: اختیارات کل هیئت وزیران در قالب اصل ۱۲۷ و ۱۳۸ قانون اساسی با مسئولیت بنده به این کارگروه تفویض شده تا موانع راه توسعه اقتصادی کشور را در بخش هایی که در اختیار دولت است برطرف کنیم که تاکنون اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه افتاده و مصوبات بسیار خوبی داشتیم.

وی گفت: یکی از این مصوبات، مصوبه سال گذشته برای حل موانع بر سر راه کسب و کارهای دیجیتال که روی سکوهای بومی کار می کند، بود که ۳۰ نوع حمایت برای آنها پیش بینی شد. بخش هایی از این مصوبه اجرایی شد و بخش هایی در حال اجراست. همچنین لایحه حریم خصوصی تصویب شد و در حال نهایی شدن در دولت است تا به مجلس بفرستیم.

زارع پور بیان کرد: حفاظت از داده های شخصی مردم و موضوعات مختلف مثل حمایت از فریلنسر و آزادکارها و مصوبات متعدد دیگری هستند که دنبال می شوند. همچنین سعی داریم مشکلات دیگری که بخش خصوصی در این حوزه دارند را در قالب کارگروه های مختلف بررسی کنیم و سپس به صحن کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال آوریم و آنچه که در اختیارات دولت باشد، مصوب می شود و آنچه نیاز به قانون داشته باشد به صورت لایحه تهیه می شود تا به مجلس ارسال گردد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha