کد خبر 238520
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

پوشش رایگان کانون‌های دانش‌آموزی و هلال احمر در طرح غربالگری + فیلم

پوشش رایگان کانون‌های دانش‌آموزی و هلال احمر در طرح غربالگری + فیلم

رئیس سازمان جوانان هلال احمر اعلام کرد که کانون‌های دانش آموزی و غنچه‌های هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با مراجعه به مرکز جامع توانبخشی تحت غربالگری به‌صورت رایگان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین‌ هاشم حسینی المدنی، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «حیات»، در خصوص طرح غربالگری رایگان وضعیت اسکلتی، عضلانی کودکان و نوجوانان گفت: با ابتکار معاونت دانش‌آموزی سازمان جوانان و معاونت درمان و توان‌بخشی جمعیت هلال احمر، تعامل ارزنده‌ی همکاران ما در آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

وی با تاکید براینکه این طرح در راستای پیشگیری است تا خدایی نکرده عزیزانی که در سن کودکی دچار اختلالی هستند شناسایی شوند؛ بیان کرد: این طرح سبب جلوگیری از آسیب اختلالات از کودکی تا سنین بالاتر خواهد بود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: اعضای کانون‌های دانش‌آموزی و غنچه‌های هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با مراجعه به مرکز جامع توانبخشی به‌صورت رایگان تحت پوشش غربالگری قرار خواهند گرفت.

حسینی المدنی در پاسخ به این سوال که آیا این طرح برای همه‌ی دانش آموزان است، گفت: این طرح برای همه‌ی دانش آموزانی است که عضو کانون دانش آموزی و غنچه‌های هلال احمر خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha