کد خبر 238484
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

برف‌روبی 360 کیلومتر از راه‌های ایلام توسط راهداری

برف‌روبی 360 کیلومتر از راه‌های ایلام توسط راهداری

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: طی فعالیت سامانه بارشی اخیر ۳۶۰ کیلومتر از محورهای شریانی استان ایلام توسط عوامل راهداری برف‌روبی شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام، صبح شنبه ۱۴ بهمن ماه گفت: براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه روز گذشته در ۱۳ محور ارتباطی از شهرهای استان بارش برف و باران گزارش شده است.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته تاکنون هزار و ۲۲۰ تن شن و نمک‌ در جاده‌های استان مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در ۱۰ مقطع از محورهای این استان انجام شد، افزود: کمک رسانی به هزار و ۳۰ دستگاه خودرو نیز طی شبانه روز گذشته توسط عوامل راهداری انجام شده است.

چشمه خاور گفت: با تلاش عوامل راهداری (۱۳۲ راهدار درگیر) همه راه های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آنها در جریان است.

وی یادآور شد: در حال حاضر گروه های راهداری (ثابت و سیار) با نیروی انسانی مستقر در راهدارخانه های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

 وی تصریح کرد: در پی سانحه و انحراف یک دستگاه اتوبوس در جاده ایلام سرابله ۲۴ مسافر با استفاده از خودروهای گشت راهداری در پایگاه امداد و نجات شهدای کارزان اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha