کد خبر 238448
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹

جام ملت‌های آسیا 2023– قطر/

بررسی ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ژاپن/ راهکار جالب قلعه‌نویی برای پر کردن جای خالی طارمی

بررسی ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ژاپن/ راهکار جالب قلعه‌نویی برای پر کردن جای خالی طارمی

سرانجام انتظارها به پایان رسید و دیدار تماشایی و حساس ایران و ژاپن تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود، دیداری که تیم ملی کشومان با یک غایب بزرگ مقابل سامورایی‌ها صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه اجوکیشن سیتی با قضاوت مانینگ از کشور چین، مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن به میدان می‌رود.

تیم ملی ایران با پیروزی مقابل سوریه که در ضربات پنالتی به دست آمد، صعود کرد و حالا باید در مرحله یک چهارم نهایی شاهد یک فینال زودرس بین تیم‌های ایران و ژاپن باشیم.

در دروازه تیم ملی مثل همیشه علیرضا بیرانوند بازی خواهد کرد و در تلاش است تا دومین کلین شیت خودش را در این مسابقات ثبت کند. 

در خط دفاعی تیم ملی ایران برای دیدار با ژاپن، سیدمجید حسینی و صادق محرمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا دستان امیر قلعه‌نویی برای انتخاب نفرات بسته باشد که به نظر می‌رسد یک‌بار دیگر شاهد زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده باشیم.

رامین رضاییان از جناح راست و احسان حاج‌صفی از جناح چپ خط دفاعی تیم ملی را تکمیل می‌کنند. روزبه چشمی و سعید عزت‌اللهی زوج میانه میدان تیم ملی را تشکیل می‌دهند ‌و احتمالا سامان قدوس در این دیدار یک خط جلوتر نسبت به سایر دیدارها جای خالی طارمی را پشت سر سردار آزمون پر می‌کند. مهدی قایدی و علیرضا جهانبخش نیز وینگرهای تیم ملی مقابل سامورایی‌ها خواهند بود تا به این ترتیب ۱۱ بازیکن تیم ملی مقابل ژاپن تکمیل شود.

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال:

علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، روزبه چشمی، رامین رضاییان، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، مهدی قایدی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha