کد خبر 238432
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

۳۴ طرح شهری در شیراز افتتاح و کلنگ زنی شد

۳۴ طرح شهری در شیراز افتتاح و کلنگ زنی شد

همزمان با دومین روز دهه فجر ۳۴ پروژه شهری شیراز با اعتبار ۶۷ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال با حضور وزیر دادگستری افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ وزیر دادگستری به عنوان نماینده هیات دولت در سفر به فارس و در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهری شیراز از همراهی و همکاری شهرداری مرکز فارس و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تقدیر کرد.

امین‌حسین رحیمی در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۴ پروژه شهری شیراز گفت: موضوع مهمی که موجب شده در استان فارس کارها خوب پیش رود و امید آفرینی شکل گیرد، تعامل دستگاه‌های مختلف است.

وی با ابراز امیداوری از تداوم این روند، از همراهی و همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با شهرداری شیراز در اجرای پروژه‌های شهری تقدیر کرد.

وزیر دادگستری به ایجاد مجتمع شوق زندگی توسط دادگستری فارس نیز اشاره و از همکاری شهرداری شیراز در راه‌اندازی این مجتمع تقدیر کرد.

شهردار شیراز نیز در آیین افتتاح و آغار عملیات اجرایی ۳۴ پروژه شهرداری گفت: درراستای امیدآفرینی نیز یک بسته ۵۰۰ هزار میلیارد ریالی پروژه تعریف شد که امروز این بسته به بیش از ۵۸۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته و نشان از همدلی و اتحاد مردم و مسئولان فارس و شیراز دارد.

محمدحسن اسدی در آیین افتتاح و آغار عملیات اجرایی ۳۴ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۶۷ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اظهار کرد: شهرداری شیراز چهار ماه پیش و در حاشیه دومین سفر هیات دولت به استان فارس، در قالب برنامه مهر تا مهر، ۲۱۷ میلیارد ریال پروژه تقدیم مردم این کلان‌شهر کرد.

وی ادامه داد: در راستای امیدآفرینی نیز یک بسته ۵۰۰ هزار میلیارد ریالی شامل ۲۰۰ هزار میلیارد ریال افتتاح پروژه و ۳۰۰ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی پروژه تعریف شد که امروز این بسته ۵۰ هزار میلیارد تومانی به بیش از ۵۸۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته که نشان از همدلی و اتحاد مردم و مسئولان فارس و شیراز دارد.

شهردار شیراز همچنین از حمایت‌ دستگاه‌های اجرایی، خصوصی و خدمات رسان در همراهی برای ارائه این پروژه‌ها تقدیر کرد.

اسدی در خصوص محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی که در سفر وزیر دادگستری به بهره‌برداری رسید، گفت: این بزرگراه به طول ۸ کیلومتر و ۴ تونل به ارزش ۳۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تقدیم مردم شیراز شد.

شهردار شیراز به بهره‌برداری سالن ورزشی تنیس روی میز بعثت به عنوان اولین سالن تخصصی در شیراز، عنوان کرد: به سهم خود از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، پیمانکاران و موسساتی که ما در اجرای این پروژه‌ها همراهی کردند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha