کد خبر 238217
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

حیات گزارش می‌دهد؛

صفر تا صد پاداش پایان خدمت ایثارگران/ طلسم شکسته شد! + فیلم

صفر تا صد پاداش پایان خدمت ایثارگران/ طلسم شکسته شد! + فیلم

پاداش پایان خدمت جانبازان، مبلغی است که بعد از بازنشستگی جانباز یا فوتش، به او یا افراد تحت تکفل جانباز متوفی، پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سال‌ها بود که ایثارگران در انتظار پرداخت پاداش پایان خدمت خود بودند و در این مسیر حتی دست به تجمعات اعتراضی نیز زدند، پاداشی که بنا به دلایل مختلف قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم پرداخت نمی‌شد.

سیدباقر سیدرضایی، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سوال حیات مبنی بر اینکه چرا پاداش پایان خدمت جانبازان مشمول تاکنون پرداخت نشده بود؟ گفت: به استناد تبصره ۳ ماده ۴۰ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، ایثارگران مشمول قانون حالتِ اشتغال هم مانند سایر کارکنان، مشمول امتیازات بازنشستگی هستند؛ اما متاسفانه در طول دوران اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، این موضوع در خصوص جانبازان به دلیل نبود آئین‌نامه، اجرایی نشده بود.

گفتنی است، پاداش پایان خدمت جانبازان، مبلغی است که بعد از بازنشستگی جانباز یا فوتش، به او یا افراد تحت تکفل جانباز متوفی، پرداخت می‌شود. بالاخره با پیگیری‌های بنیاد شهید دیروز، ۱۱ بهمن پاداش پایان خدمت ۱۴ هزارنفر که امسال به سن بازنشستگی رسیده بودند، پرداخت شد.

قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین تاکید کرد: روز گذشته نیز پاداش پایان خدمت ۱۴ هزار عزیزی که امسال به سن بازنشستگی رسیدند، به مبلغ مجموع ۲ هزار میلیارد انجام شد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha