کد خبر 237724
۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

جام ملت های آسیا؛

استرالیا 4 - اندونزی صفر/ خط و نشان کانگروها برای مدعیان

استرالیا 4 - اندونزی صفر/ خط و نشان کانگروها برای مدعیان

استرالیا با برتری بی دردسر مقابل اندونزی راهی یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛  در اولین بازی از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام ملت های آسیا، تیم های ملی فوتبال استرالیا و اندونزی از ساعت 15 روز یکشنبه در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه با قضاوت محمد عبدالله حسن محمد از امارات به مصاف هم رفتند که این بازی مطابق انتظار با پیروزی 4 بر 0 استرالیا همراه شد.

برنده این دیدار در مرحله بعدی به مصاف برنده دیدار تیم های عربستان و کره جنوبی خواهد رفت.

ترکیب استرالیا

متئو رایان، عزیز بهیچ، کای روولز، هری سوتار، گتین جونز، جکسون ایروین، کیانو باکوس، رایلی مک‌گری، جردن بوس، برونو فورنارولی، مارتین بویل.

ترکیب اندونزی

 آرناندو آری، الکان بگت، جوردی آمات، ساندی والش، شاین پاتیناما، جاستین هوبنر، ایوار جنر، آسناوی مانگکوالام، مارسلینو فردینان، رافائل استرویک، یعقوب سایوری.

بازی در حالی که در دقایق ابتدایی شکلی متعادل داشت و دو تیم مشغول ارزیابی همدیگر بودند، استرالیا در دقیقه 12 توانست توسط گل به خودی بگت، بازیکن تیم اندونزی به گل نخست برسد. در ادامه و در شرایطی که نیمه اول با همان یک گل رو به اتمام بود، مارتین بویل در دقیقه 45 با ضربه سری شیرجه ای توانست اختلاف را به دو گل برساند تا نیمه اول با برتری 2-0 استرالیایی ها خاتمه یابد. در نیمه دوم بازی دست شاگردان گراهام آرنولد بود و سرانجام دقیقه 89 گودوین توانست گل سوم استرالیا را بزند.  دقیقه 90+1 استرالیا با ضربه سر هری سوتار به گل چهارم رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha