کد خبر 237704
۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

راستینه در گفتگو با «حیات»:

تخصیص یک درصد از بودجه دستگاه‌های دولتی به فعالیت های فرهنگی و هنری در بودجه ۱۴۰۳

تخصیص یک درصد از بودجه دستگاه‌های دولتی به فعالیت های فرهنگی و هنری در بودجه ۱۴۰۳

عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: اختصاص یک درصد از هزینه‌های دستگاه‌های دولتی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در بودجه 1403 به تصویب رسید.

احمد راستینه عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1403 در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، گفت: در راستای حمایت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری قرار بر این شد  که یک درصد از هزینه‌های دستگاه‌های دولتی به این موضوع اختصاص یابد این موضوع هم در لایحه بودجه برنامه هفتم و همچنین در بودجه 1403 به تصویب رسید.

وی ادامه داد: آنچه که اهمیت دارد این است که این رقم یک درصد از بودجه دستگاه ها که عدد قابل توجهی است را وصول کنیم و  دستگاه ها را برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و تولید آثار فاخر اختصاص دهیم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1403 عنوان کرد: در بودجه 1403 تبصره ای را آورده ایم که بر اساس حساب واحد خزانه از حساب مستنکفین اجرای این حکم کسر و به حساب دستگاه های ذیربط ارائه می شود.

راستینه در پایان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دستگاه های مربوطه آیین نامه این مصوبه را تنظیم خواهد کرد که بر اساس این آیین نامه، سهم هر دستگاه از بهره مندی یک درصدی مشخص می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha