کد خبر 237703
۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

کشف ۵۴ کیلوگرم حشیش در غرب تهران

کشف ۵۴ کیلوگرم حشیش در غرب تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در غرب تهران خبر داد و افزود: از مخفیگاه متهم ۵۴ کیلوگرم حشیش کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار خبرگزاری پلیس گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی توزیع مواد مخدر و روان گردان در غرب تهران، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده، دریافتند که یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر، که از عاملان اصلی قاچاق محموله های مواد مخدر و روان گردان است، اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در غرب پایتخت می کند.

وی، عنوان داشت: با رصد لحظه به لحظه فعالیت های سوژه در نهایت برای ماموران مسجل شد، سوژه مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و روان گردان را تهیه و قصد توزیع گسترده آن را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت افزود: بلافاصله با شناسایی محل اخفتای متهم تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با هماهنگی از سوی مرجع قضائی به محل اعزام و موفق شدند ضمن رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی انجام شده از مخفیگاه وی ۵۴ کیلوگرم حشیش کشف کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha