کد خبر 237681
۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

«تبدیل وضعیت ایثارگران» از دستور کار مجلس خارج شد؟ + فیلم

«تبدیل وضعیت ایثارگران» از دستور کار مجلس خارج شد؟ + فیلم

«تبدیل وضعیت ایثارگران» موضوعی بود که در آخرین روز بررسی بودجه ۱۴۰۳ و الحاقیه‌های آن در مجلس مطرح نشد و برای جامعه ایثارگری این سوال پیش آمد که آیا این طرح از دستور کار خارج شده است؟

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، پیشنهاد طرح «تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران» که براساس اظهارات نمایندگان قرار بود روز گذشته (شنبه) در جریان بررسی بودجه ۱۴۰۳ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شود، در صحن مجلس مطرح نشد.

در همین خصوص رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به خبرنگار حیات اظهار کرد: موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران و سهام برای بنیاد شهید پیشنهاداتی بود که منتظر مطرح شدن آنها در زمان بررسی الحاقیه‌ها بودیم اما مطرح و مصوب نشدند.

از طرف دیگر احد آزادیخواه، عضو هیات رییسه کمیسیون‌ تلفیق بودجه ۱۴۰۳ نیز  به خبرنگار حیات خاطرنشان کرد: دو سال پیش قانون خوبی در مورد تبدیل وضعیت داشتیم و بسیاری از فرزندان ایثارگران تبدیل وضعیت شدند اما سال گذشته این موضوع در مجلس رای نیاورد.

وی ادامه داد: خبر خوش به افرادی که تاکنون تبدیل وضعیت نشده‌اند، این است که این عزم در مجلس وجود دارد که اگر موضوع مطرح شود، به آن رای دهند. تبدیل وضعیت ایثارگران در حال بررسی است و هنوز در مجلس مطرح نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزند جانباز IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    126 1
    به چه دلیلی قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را دائمی نمیکنید؟؟ حق تمام فرزندان ایثارگر طرحی هست که تبدیل وضعیت شوند همه باید از یک حق قانونی مشابه برخوردار شوندمگر فرزندان ایثارگر در آینده فرقی با قبلی ها دارند؟ # خواسته ما ایثارگران دائمی شدن تبدیل وضعیت ایثارگران #####