کد خبر 237658
۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

وحید قلیچ در گفتگو با «حیات»:

من باعث شدم چشم یامگا خوب شود/ اوسمار در پرسپولیس نتیجه می‌گیرد

من باعث شدم چشم یامگا خوب شود/ اوسمار در پرسپولیس نتیجه می‌گیرد

پیشکسوت پرسپولیس از سرمربی برزیلی جدید این تیم حمایت کرد.

وحید قلیچ در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اظهار داشت: وقتی یکی مثل یحیی گل‌محمدی هر روز قهر می‌کند و می‌رود باشگاه باید به فکر انتخاب سرمربی جدید باشد و الان هم وقتش نبود از بیرون سرمربی اضافه کنند چون سرمربی جدید تا بیاید ببیند کی به کی است و چه خبر است فصل تمام شده و کاری از دستش بر نمی‌آید انجام دهد. ضمن اینکه باید یک پول اضافه هم به او بدهند و نتیجه هم نمی‌گیرد و آخر فصل اخراجش می‌کنند و می‌رود شکایت می‌کند و چند میلیون دلار غرامت می‌گیرد. پس بهترین گزینه در حال حاضر همین شخص بود که انتخاب شد و با شرایط تیم آشناست و بچه‌ها را می‌شناسد.

وی افزود: اجازه دهید او کارش را انجام دهد و شاید هم موفق شود. من عقیده دارم 70-80 درصد او می‌تواند در پرسپولیس موفق شود و نتیجه بگیرد. وقتی هنوز طرف نیامده چطور انتقاد می‌کنند؟ اجازه دهید 5 بازی روی نیمکت بنشیند و عملکردش را ببینید و بعد شروع کنید به زدن. من از او حمایت می‌کنم و عقیده دارم نتیجه خواهد گرفت.

پیشکسوت فوتبال در مورد نیازهای پرسپولیس در نقل و انتقالات هم گفت: پرسپولیس بازیکنی نیاز ندارد و یک تیم کامل است. در خط حمله آل کثیر را خریدند و در خط دفاع چپ هم بازیکن قطری جذب کردند و حالا تیم کامل شده و نهایتاً یک گلر ذخیره برای بیرانوند بیاورند. به نظرم تیم نیاز به بازیکن جدید ندارد و با همین مجموعه می‌تواند موفق شود.

ویرا در رابطه با عیادتش از یامگا و تشدید جراحت این بازیکن در جریان این عیادت توضیح داد: اینها چرندیاتی است که در فضای مجازی می‌گویند و یک عده با من دشمنی دارند و چنین مواردی مطرح می‌کنند. اتفاقا وقتی من رفتم عیادت یامگا او خوب شد و از بیمارستان مرخص شد و فکر می‌کنم به خاطر عیادت من و از پا قدم من او خوب شد و مرخص شد. حالا نمی‌دانم چرا این عیادت من به یک عده بر خورده است و این چرندیات را مطرح می‌کنند.

من باعث شدم چشم یامگا خوب شود/ اوسمار در پرسپولیس نتیجه می‌گیرد

قلیچ در رابطه با وضعیت تیم ملی هم توضیح داد: واقعاً از بازی با امارات لذت بردم خصوصاً از عملکرد تیم ملی در نیمه اول خیلی خوشم آمد و اگر تا آخر همینطور بازی کنیم قهرمان می‌شویم. سوریه و امثالهم که مقابل ما عددی نیستند و حتی به کره و ژاپن هم نباید فکر کنیم و هدفمان فقط باید قهرمانی باشد. این تیم پتانسیل قهرمان شدن در آسیا را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha