کد خبر 237655
۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

موکب‌ها به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی از مردم پذیرایی خواهند کرد

موکب‌ها به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی از مردم پذیرایی خواهند کرد

استاندار البرز با بیان اینکه جشن‌های چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم و مساجد برگزار شود، گفت: موکب‌ها برای پذیرایی از مردم در دهه مبارک فجر راه‌اندازی شوند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک این ایام و اعیاد شعبانیه، گفت: ۶۸۲ مسجد در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۵۱ مسجد در کرج است بنابراین باید همراهی لازم را جهت فعالیت های فرهنگی و تبیین گری مساجد داشته باشیم. 

وی ادامه داد: برپایی حدود ۳۰۰ موکب در استان توسط سپاه و مراکز مذهبی برای پذیرایی از مردم و اجرای برنامه‌های فرهنگی در دستور کار قرار گیرد. 

عبداللهی گفت: می‌توان با برنامه ریزی در ۱۰۰ مسجد شاخص استان به مدت ۱۰ شب برنامه های مختلفی متناسب با ایام الله دهه فجر و انتخابات پیش رو اجرا کرد تا جمع بزرگی از مردم استان را در بر گیرد.

وی افزود: چراغانی اماکن عمومی استان، نصب پرچم سردر واحدهای صنفی، منازل و... با هدف ایجاد شور و نشاط و جلوه بصری در سراسر استان از جمله مواردی است که باید با کمک متولیان اجرایی شود.

استاندار البرز گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران نیز در دستور کار مدیران استان قرار گیرد.

وی افزود: این ایام فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جانفشانی های مردم برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران است.

عبداللهی گفت: مشارکت پرشور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، دفاع از ارزش های انقلاب و ادای احترام به خون شهدا برای حفظ این دستاورد بزرگ است.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha