کد خبر 237534
۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

در گفتکو با «حیات» مطرح شد؛

ثبت‌نام بیش از ۴۰ هزار نفر برای مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس سوابق تحصیلی

ثبت‌نام بیش از ۴۰ هزار نفر برای مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس سوابق تحصیلی

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا کنون بیش از ۴۰ هزار نفر برای مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس سوابق تحصیلی برای ترم بهمن ثبت نام کرد

علیرضا کریمیان  مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر برای مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس سوابق تحصیلی در بهمن ماه ۱۴۰۲ ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود:  آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از روز سه‌شنبه ۳ بهمن آغاز شده است و فردا یکشنبه ۸ بهمن به پایان می‌رسد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: پذیرش در این مرحله برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ تکمیل نشده است، بر اساس سوابق تحصیلی معدل دیپلم برای نوبت بهمن‌ماه صورت می‌پذیرد.

کریمیان همچنین گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش دوره مذکور از روز دوشنبه ۲ بهمن ماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترسی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha