کد خبر 237510
۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

خودرو حامل بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک توقیف شد

خودرو حامل بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک توقیف شد

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف خودرو حامل ۲۲۴ کیلوگرم تریاک در استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار یحیی الهی امروز هفتم بهمن ماه اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشراف اطلاعاتی، از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با یک دستگاه پژو پارس مطلع و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان کردند.

وی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه پژو پارس در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی استان‌های کشور به استان‌های جنوبی هستند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سرانجام تیم‌هایی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن  ۲۲۴ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در عملیاتی دیگر خودروی پژو ۴۰۵ که محموله مواد مخدر را اسکورت می‌کرد نیز توقیف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند.

الهی در پایان با اشاره به دستگیری دو سوداگر مرگ در این رابطه بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha