کد خبر 202379
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

محموله بزرگ ماده مخدر شیشه در ارومیه توقیف شد

محموله بزرگ ماده مخدر شیشه در ارومیه توقیف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک محموله بزرگ ماده مخدر شیشه در شهرستان ارومیه خبر داد و گفت: وزن این محموله ۱۱۷ کیلوگرم است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ به نقل از انتظامی آذربایجان غربی، سردار رحیم جهانبخش در این زمینه با بیان اینکه در این ارتباط باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شد، افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، در پی دریافت یک خبر موثق مبنی بر انتقال محموله مواد روانگردان صنعتی از مرزهای شرقی به داخل کشور ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، همه مسیرهای احتمالی ورود این محموله را شناسایی کردند.

وی اظهار کرد: پس از ورود ۲ دستگاه خودرو به داخل استان، به صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار گرفتند و چند تیم از مأموران زبده ضمن شناسایی محورهای تردد این خودروها در پایش چند ساعته در نهایت طی ۲ عملیات ضربتی و همزمان در ورودی شهر ارومیه و همچنین شهرستان سردشت موفق شدند خودروهای مورد نظر را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: مأموران در اقدام هوشمندانه در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۱۱۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود را کشف و ضبط کردند.

سردار جهانبخش اضافه کرد: در این راستا چهار سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه تریلی نیز توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی بر مبارزه جدی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر تاکید کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد و یا خودروهای مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha