کد خبر 237249
۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

«حیات» گزارش می دهد؛

جانبازان مشمول خودروهای وارداتی بخوانند/ اولویت ثبت نام در سامانه با جانبازان ویژه

جانبازان مشمول خودروهای وارداتی بخوانند/ اولویت ثبت نام در سامانه با جانبازان ویژه

ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان مشمول در حالی از روز گذشته آغاز شده که یکی از سوالات جانبازانی که پیامک ثبت نام دریافت کرده اند، این است که آیا همه جانبازان می توانند از هم اکنون برای ثبت نام اقدام کنند؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات، «با وجود اینکه پیامک مراجعه به سامانه و ثبت نام خودروی وارداتی برای من آمده اما وقتی برای ثبت نام به سامانه مراجعه کردم، با این پیام مواجه شدم که شما مشمول نیستید.»

این سخن بسیاری از جانبازانی است که در گفتگو با «حیات» بیان کرده اند؛ اما این در حالی است که جانبازان معزز برای ثبت نام به سامانه باید به چند نکته توجه کنند.

مراجعه به سامانه براساس اولویت

سامانه Janbazan.saleauto.ir از شب گذشته برای ثبت نام خودروهای وارداتی ویژه جانبازان باز شد؛ اما این گروه باید براساس اولویت اعلامی طی سه مرحله به سامانه مراجعه کنند.

۱. از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ به مدت دو روز فقط جانبازان معزز ۷۰ درصد (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو (سیف) می‌توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو کنند.

۲. از روز شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ تا روز یک شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ به مدت دو روز فقط سایر جانبازان معزز ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو (سیف) می‌توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو کنند.

۳. از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ تا روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ به مدت دو روز فقط جانبازان معزز ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵۰۰۰ یورو (سیف) می‌توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو کنند.

مهلت سه روزه برای ویرایش ثبت نام جانبازان

ویرایش ثبت نام و انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه به مدت سه روز برای جانبازان مشمول فعال خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha