کد خبر 237005
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

اشغالگران بیمارستان «ناصر» را از منطقه‌های دیگر جدا کرده‌اند

اشغالگران بیمارستان «ناصر» را از منطقه‌های دیگر جدا کرده‌اند

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ارتباط مجتمع بیمارستانی «ناصر» در خان‌یونس را با دیگر منطقه‌ها قطع کرده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از الجزیره، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اوضاع مجتمع بیمارستانی «ناصر» در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را تشریح کرد.

القدره تاکید کرد: اشغالگران اسرائیلی مجتمع پزشکی ناصر را از دیگر منطقه‌ها جدا کرده‌اند و زندگی کادر درمان، بیماران و آوارگان را در معرض خطر قرار داده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: کادر درمان در نتیجه حمله‌های مداوم اشغالگران، نمی‌توانند افرادی را که وضعیت خطرناکی دارند از مجتمع بیمارستانی ناصر به بیمارستان صحرایی اردن در مجاورت آن منتقل کنند.

کمی پیش‌تر نیز آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی سازمان ملل (آنروا) اعلام کرد: روز گذشته یکی از مراکز اسکان آوارگان وابسته به آنروا در خان‌یونس هدف قرار گرفت که بر اثر آن ۶ آواره جان باختند. همچنین شمار بیشتری نیز هنگام نبرد در اطراف این مرکز زخمی شدند.

آنروا همچنین بیان کرد: کارکنان ما، بیماران و آوارگان در داخل بیمارستان‌های خان یونس تحت محاصره هستند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در غزه با صدور بیانیه‌ای از افزایش شمار شهدای جنگ غزه به ۲۵ هزار و ۴۹۰ نفر و شمار زخمی‌ها به ۶۳ هزار و ۳۵۴ نفر خبر داد.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین در غزه، ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر مرتکب ۲۲ مورد قتل عام دیگر شده که طی آن ۱۹۵ نفر شهید و ۳۵۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha