کد خبر 236913
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

رئیس سازمان توسعه تجارت در گفتگو با «حیات»:

بازگشایی سامانه ثبت نام خودروی وارداتی برای جانبازان + فیلم

بازگشایی سامانه ثبت نام خودروی وارداتی برای جانبازان + فیلم

رئیس سازمان توسعه تجارت از بازگشایی سامانه برای ثبت‌نام خودروی وارداتی جانبازان خبر داد.

مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت در گفتگو با حیات در خصوص آخرین وضعیت خودروی جانبازان، اظهار کرد: ان‌شاءالله فردا سامانه برای ثبت‌نام خودروی وارداتی جانبازان باز می‌شود.

وی ادامه داد: ما امروز ان‌شاءالله این موضوع را از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران اطلاع‌رسانی می‌کنیم و امیدواریم از فردا ثبت‌نام آغاز شود تا افراد بتوانند براساس خودروهایی که انتخاب شده و می‌توانند انتخاب کنند، اقدام به ثبت‌نام کنند.

رئیس سازمان توسعه تجارت همچنین گفت: گروه اول جانبازان ۷۰ درصد ویژه و سپس جانبازان ۷۰ درصد و بعد هم جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد طی اطلاعیه‌ای که امروز منتشر خواهد شد خودروهای خود را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش «حیات»؛ جانبازان مشمول دریافت خودروهای وارداتی با مراجعه به سایت Janbazan.saleauto.ir از روز چهارشنبه به مدت 9 روز می توانند نسبت به انتخاب و ثبت نام خودرو از فردا اقدام کنند. هدف از ثبت نام اولیه، برنامه‌ریزی واردات و زمان‌بندی تحویل خودرو است.

در روزهای چهارم و پنجم بهمن‌ ماه جانبازان ۷۰ درصد ویژه، روزهای ششم و هفتم بهمن‌ ماه سایر جانبازان ۷۰ درصد و روزهای هشتم و نهم بهمن‌ ماه جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد می‌توانند به سایت مراجعه و خودروهای وارداتی را مشاهده کنند. 

روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه سامانه برای کلیه جانبازان واجد شرایط مجددا بازگشایی خواهد شد و چنانچه جانبازی از ثبت‌نام جامانده یا قصد ویرایش دارد می تواند اقدام کنند. مهدی ضیغمی عنوان کرد: تعیین سقف انتخاب خودرو توسط جانبازان بر اساس فهرست ارائه‌شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و وزارت صنعت معدن و تجارت هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد.

معاون وزیر صمت افزود: با توجه به اینکه تمام خودروهای نمایش داده شده دارای کف درخواست بوده و چنانچه حدنصاب خودرو تکمیل نشود به جانباز معزز اطلاع‌رسانی می‌شود تا خودرو دیگری را انتخاب کند لذا انتخاب خودرو هیچ‌گونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی‌کند و تعهد شرکت‌های واردکننده صرفاً زمانی ایجاد می‌شود که با جانبازان قرارداد منعقد کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha