کد خبر 236793
۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

«حیات» گزارش می‌دهد؛

لغو صحن علنی به علت به حد نصاب نرسیدن نمایندگان/ بررسی طرح تبدیل وضعیت ایثارگران، شاید وقتی دیگر

لغو صحن علنی به علت به حد نصاب نرسیدن نمایندگان/ بررسی طرح تبدیل وضعیت ایثارگران، شاید وقتی دیگر

با پایان جلسات نوبت عصر امروز مجلس و لغو صحن علنی به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان، خبری از بررسی پیشنهاد کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره طرح «تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران» که قرار بود عصر امروز در مجلس مطرح شود، نشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حیات، در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت طرح «تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران» و اینکه آیا این قانون در بودجه 1403 نیز تکرار می‌شود گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه عصر امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی پیشنهادی را مطرح خواهد کرد که در آن قانون قبلی درباره تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران برای آن دسته از عزیزانی که نتوانستند از قانون قبلی استفاده کنند در قالب دیگری اجرا شود.

مجلس شورای اسلامی در این روزها در حال بررسی ابعاد مختلف لایحه بودجه سال 1403 است و بنا بر اعلام ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، به نظر می‌رسید که این پیشنهاد کمیسیون اجتماعی در دومین جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه دوم بهمن‌ماه) صحن علنی مجلس مطرح شود. با این وجود اما این پیشنهاد تا این لحظه در صحن علنی مجلس مطرح نشده است. 

اما دومین جلسه نوبت عصر امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی به دلیل عدم حضور برخی نمایندگان و به حدنصاب نرسیدن تعداد نمایندگان حاضر، لغو شد و صحن برای بررسی موارد ارجاعی از لایحه بودجه، در اختیار اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گرفت.

شایان ذکر است که جلسات صحن علنی مجلس شورای اسلامی با دستورکار بررسی لایحه بودجه سال آینده قرار است فردا هم در دو نوبت صبح و عصر برگزار شود و انتظار می‌رود پیشنهاد کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران فردا در صحن مطرح شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha