کد خبر 236770
۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

در تذکر شفاهی نماینده مجلس مطرح شد؛

رئیس جمهور به موضوع کاهش سهمیه سوخت مردم سیستان و بلوچستان ورود کند

رئیس جمهور به موضوع کاهش سهمیه سوخت مردم سیستان و بلوچستان ورود کند

نماینده مردم خاش، میر جاوه در مجلس گفت: مردم سیستان و بلوچستان در سخت ترین شرایط با کمبودها زندگی کرده اما باز هم سهمیه سوخت آن ها کمتر می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، اسماعیل حسین‌زهی نماینده مردم خاش، میر جاوه، در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، 2 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نفت، گفت: مردم استان سیستان و بلوچستان چه گناهی کرده اند که روز به روز در حوزه سوخت شرایط برای آن ها سخت تر می شود، چرا که ظرف مدت کمتر از یکسال سهمیه سوخت استان نزدیک به 100 لیر در بحث ماشین آلات کاهش پیدا کرده است.

نماینده مردم خاش، میر جاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیا زیرساخت های استان سیستان و بلوچستان برای چنین تصمیمی لازم است؟ آیا به صعب العبور بودن راه های روستایی، همچنین فاصله مرکز استان تا دورترین نقطه که نزدیک به 800 کیلومتر است، فکر کرده اید؟

وی افزود: آقای وزیر نفت اخیرا عیدی خوبی به مردم استان با کاهش 50 لیتر دیگر از سهمیه سوخت شان داد لذا با توجه به اخذ چنین تصمیماتی نیازمندیم که رئیس جمهور به موضوع ورود کند چرا که مردم سیستان و بلوچستان در سخت ترین شرایط با کمبودها زندگی کرده اما باز هم سهمیه سوخت آن ها کمتر می شود.

حسین زهی همچنین با تذکر به وزیر نیرو، ادامه داد: آقای محرابیان آیا در جریان هستید که اکثریت طرح های جهاد آبرسانی در استان در حال تعطیلی است؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha