کد خبر 236763
۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

نماینده مجلس مطرح کرد:

گرانی‌های سال جدید به هیچ عنوان قابل قبول نیست

گرانی‌های سال جدید به هیچ عنوان قابل قبول نیست

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس گفت: گرانی‌های پروانه‌های ساختمانی، اینترنت و برخی از کالاهای اساسی مانند گوشت نیازمند تدبیر جدی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس، در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه 2 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت گفت: درگذشت وی را که یکی از چهره‌های ماندگار حوزه بانکی است به خانواده بزرگ بانکی کشور به ویژه کارکنان بانک‌های تجارت و ملت و مردم قدرشناس دیار سربداران تسلیت می‌گویم.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس در تذکر خطاب به وزیر راه افزود: در حوزه راهداری در حالی که برخی از پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های غرب استان خراسان به پیمانکار واگذار شده اما به دلیل عدم تخصیص هنوز آغاز نشده است، ازجمله این پروژه‌ها روکش جاده جغتای، جاده کهنه و روداب که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: گرانی‌های سال جدید به هیچ عنوان قابل قبول نبوده از جمله گرانی‌های پروانه‌های ساختمانی، اینترنت و برخی از کالاهای اساسی مانند گوشت که نیازمند تدبیر جدی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: از وزیر جهاد کشاورزی درخواست دارم با همکاری وزارت اقتصاد و رئیس بانک مرکزی نسبت به امهال تسهیلات بانک‌ کشاورزی و ارائه تسهیلات جدید نگاه جدی داشته باشند، کشاورزان مظلوم از خاموشی چاه موتورها خسارت زیادی دیده‌اند و این موضوع موجب ناراحتی آنها شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha