کد خبر 236556
۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

پیکر استاندار فقید آذربایجان شرقی تشییع شد

پیکر استاندار فقید آذربایجان شرقی تشییع شد

پیکر استاندار فقید آذربایجان شرقی از میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز تشییع و پس از اقامه نماز برای تدفین به شهر ارومیه منتقل شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ پیکر استاندار فقید آذربایجان شرقی از میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز تشییع و پس از اقامه نماز از سوی حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز برای تدفین به شهر ارومیه منتقل شد.

استاندار آذربایجان شرقی از 12 سالگی وارد میدان مبارزات شد

احمد وحیدی وزیر کشور در این مراسم با بیان اینکه ‌عابدین خرم برای دین خدا و دفاع از اسلام مرزی برای خود قائل نبود و برای این کار تاملی نداشت، اظهار داشت: استاندار فقید آذربایجان شرقی در استانداری نیز بار سنگینی را قبول کرد و از اموال و انفس خود گذشت، ‌وی جانباز 50 درصدی بود و هیچ گاه عقب ننشست.

وی با بیان اینکه خرم در تمام عمر خود در حال مجاهدت بود و در سردشت شیمیایی شد که عامل اصلی رحلتش شد، افزود: وی با تسلط وارد فضای کاری می‌شد و استانداری دلسوزی بود که فقدانش برای همه ما تاسف‌بار است؛ عابدین خرم در امور امنیتی مقتدر، در امور اقتصادی و اجتماعی کاربلد بود و بسیار ساده زیست‌، جمهوری اسلامی به رزمندگان عاشورایی می‌بالد و حضور مردم نشانه ارتباط قوی بین مردم و دولت است.

در این مراسم پس از نماینده ولی‌فقیه در استان ‌آذربایجان شرقی، پیام تسلیت رئیس‌ جمهور در پی درگذشت استاندار فقید آذربایجان شرقی قرائت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha