کد خبر 236347
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰

جام ملت‌های آسیا - 2024 قطر؛

واکنش طارمی، قائدی و رضائیان به برد ضعیف ایران مقابل هنگ‌کنگ/ بیرانوند به رکورد عابدزاده رسید

واکنش طارمی، قائدی و رضائیان به برد ضعیف ایران مقابل هنگ‌کنگ/ بیرانوند به رکورد عابدزاده رسید

بازیکنان تیم فوتبال ایران با اشاره به بازی بد این تیم مقابل هنگ کنگ اعلام کردند که نتوانستند عملکرد خوبی را در این بازی ارائه دهند؛ هرچند موضوع مهم پیروزی بود که بدست آمد.

به گزارش گروه ورزشی حیات، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ از دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۲۱ امروز جمعه در ورزشگاه خلیفه دوحه قطر و در حضور ۳۶ هزار تماشاگر برگزار شد که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. مهدی قایدی(۲۴) برای ایران گل زد.

طارمی: آن چیزی که خودمان می‌خواستیم را در زمین اجرا نکردیم

مهدی طارمی پس از پیروزی مقابل هنگ کنگ و صعود به مرحله حذفی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا اظهار داشت: این دیدار را به هر شکلی که بود توانستیم ببریم و به لحاظ امتیازی برای ما بد نبود ۶ امتیازی شدیم و صدر نشین گروه خودمان شدیم.

وی ادامه داد: عملکرد ما در این بازی قطعاً آن چیزی که انتظار داشتیم نبود، بازی را که می‌خواستیم انجام ندادیم. بچه‌ها از لحاظ ذهنی آماده این بازی نبودند و نمی‌دانم دلیلش چیست؟

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که تیم ملی ایران در مقابل تیم‌های بزرگ بهتر کار می‌کند، گفت: نه، هنگ کنگ تیم خوبی بود. بازی خوبی انجام داد و ما آن چیزی که مدنظر داشتیم و در تمرینات روی آنها کار کرده بودیم را نتوانستیم انجام دهیم. باید بیشتر کار کنیم که بتوانیم بهترین نتیجه‌ها را برای تیم ملی بگیریم.

رضاییان: باید از فرصت‌ها بهترین استفاده را می‌کردیم

رامین رضاییان مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی مقابل هنگ کنگ در نشست خبری اظهار کرد: به نظرم وقتی که بازی را آغاز کردیم باید از فرصت‌های خودمان به خوبی استفاده می‌کردیم. به شخصه چند موقعیت را از دست دادم و در چنین دیدارهایی وقتی موقعیت‌ها را از دست می‌دهید تیم حریف جرأت پیدا می‌کند. به تیم هنگ کنگ هم به خاطر بازی که انجام دادند تبریک می‌گویم.

وی افزود: در روز بدمان کلین شیت کردیم و گل نخوردیم که نشان از کار تیمی می‌دهد. در نهایت بابت سه امتیاز خوشحالم هستیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: ما بازی را بردیم. اینکه مدام سوال‌هایی پرسیده می‌شود که در تورنمنتی به این بزرگی خوب نیست که چنین مسائلی پرسیده شود. ما امروز گل نخوردیم و چند موقعیت هم گل نکردیم. ما در این تورنمنت می خواهیم قهرمان شویم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

واکنش طارمی، قائدی و رضائیان به برد ضعیف ایران مقابل هنگ‌کنگ/ بیرانوند به رکورد عابدزاده رسید

قایدی: با تلاش بازیکنان توانستم گل بزنم/ مهم پیروزی بود

مهدی قایدی در پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ که با برتری یک بر صفر ایران و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ همراه بود، اظهار کرد: بازی خوبی بود و خودمان باعث شدیم تا در جریان بازی کمی اذیت شویم. خدا را شکر می‌کنم که با پیروزی از زمین خارج شدیم.

او ادامه داد: ما در این بازی عملکرد خوبی نداشتیم اما مهم پیروزی بود که به آن دست یافتیم. از الان باید به دیدار با امارات فکر کنیم تا بتوانیم نمایش بهتری را در زمین داشته باشیم.

زننده تک گل ایران برابر هنگ کنگ افزود: تمام بازیکنان در زمین تلاش خودشان را می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و اگر سایر بازیکنان نبودند مطمئناً من هم نمی‌توانستم در دیدارهای اخیر نمایش خوبی داشته باشم. امیدوارم پیروزی‌های تیم ملی ادامه دار باشد تا به هدف خود دست یابیم.

قایدی خاطرنشان کرد: ما به حمایت هواداران نیاز داریم و امیدوارم در بازی با امارات که آخرین بازی مرحله گروهی ما به حساب می‌آید تمام ورزشگاه بازیکنان ایران را تشوق کنند.

بیرانوند به رکورد عابدزاده رسید/ یک بازی تا رسیدن به رکورد تاریخی

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران در این بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد و برای ششمین بار در تاریخ این مسابقات توانست کلین شیت کند و از این حیث به رکورد احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران رسید.

بیرانوند در صورت کلین شیت در بازی با تیم ملی امارات که در تاریخ ۳ بهمن برگزار می‌شود، می‌تواند به تنهایی بهترین دروازه‌بان ایران در تاریخ جام ملت‌های آسیا نام بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha