کد خبر 236266
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

«حیات» گزارش می‌دهد؛

دو گزینه مشهور نزدیک به نیمکت پرسپولیس

دو گزینه مشهور نزدیک به نیمکت پرسپولیس

سرمربی سابق پاریس سن ژرمن و یک گزینه نام آشنا بعد از منتفی شدن حضور برانکو در ایران گزینه هدایت پرسپولیس شدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر انتخاب سرمربی جدیدش است و بعد از دو هفته مذاکرات فشرده با برانکو در نهایت با وی به توافق نرسیدند و حالا مدیران باشگاه به سرعت به دنبال صحبت با گزینه‌های دیگری برای نشستن روی نیمکت این تیم هستند که در حال حاضر طبق شنیده‌ها دو گزینه نزدیک‌تر از سایرین بوده و مذاکرات به شکل جدی‌تری با آنها در جریان است. یک سرمربی فرانسوی مشهور و یک گزینه نام آشنا گزینه‌های هدایت پرسپولیس هستند. 

مذاکره با سرمربی سابق پاریسی‌ها

لوران بلان سرمربی‌ فرانسوی و سابق باشگاه الریان یکی از گزینه‌های رضا درویش برای هدایت سرخپوشان است!

بلان پس‌از خداحافظی از فوتبال به‌مربیگری رو آورد و در مهم‌ترین تجربه دوران‌مربیگری خود قبل از رسیدن به سمت سرمربیگری تیم ملی فرانسه، به مدت ۳ سال (۲۰۰۷ - ۲۰۱۰) سرمربی تیم بوردو فرانسه بود.

لوران بلان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال فرانسه که با این تیم قهرمان جهان و قهرمان اروپا شده بود، پس از جنجال در تیم فرانسه و حذف فاجعه‌بار این تیم در جام جهانی ۲۰۱۰، جایگزین ریمون دومنش شد.

وی به خوبی توانست تیم به هم ریخته فرانسه را جمع کند. هر چند پس از پذیرفتن این سمت در دو بازی اول باخت، اما پس از آن با احتساب پیروزی فرانسه در مقابل آلمان در ماه فوریه ۲۰۱۱، تعداد بازی‌ها پی در پی بدون باخت خود را به عدد ۱۸ رساند. بلان در مهم‌ترین تجربه مربیگری خود در تیم ملی فوتبال فرانسه در یورو ۲۰۱۲ شرکت داشت.

گزینه نام آشنا با شانس کم بازگشت 

یکی از گزینه‌های هیات مدیره پرسپولیس گابریل کالدرون آرژانتینی است. این مربی که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد ولی در یک مقطع پیش از این اعلام کرده بود که برای کار قادر به حضور در ایران نیست و به همین دلیل او شانس بسیار کمی برای حضور مجدد در پرسپولیس دارد.

از طرف دیگر رزومه دو مربی اروپایی دیگر توسط هیات مدیره پرسپولیس بررسی شده، تا در صورت منتفی شدن حضور برانکو، گزینه‌هایی برای جایگزینی او داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha