کد خبر 236224
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

ساخت ۱۵ هزار تخت خوابگاهی دانشجویان علوم پزشکی

ساخت ۱۵ هزار تخت خوابگاهی دانشجویان علوم پزشکی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نهایی شدن استخدام ۲۵ هزار نفر در نظام سلامت تا چند هفته آینده خبر داد و گفت: ۱۵ هزار تخت خوابگاهی دانشجویان علوم پزشکی نیز در دست ساخت است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ بهروز رحیمی افزود: وزارت بهداشت برای تکمیل کادر پرسنلی خود ۷۵ هزار نقطه، محل به سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که با استخدام ۲۵ هزار نیرو موافقت شد.
وی ادامه داد: با تأمین منابع و برگزاری آزمون استخدامی، استخدام این ۲۵ هزار نفر در مرحله مصاحبه از پذیرفته شدگان قرار دارد و تا چند هفته دیگر نهایی می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اعلام این که به دنبال دریافت مجوز استخدام ۲۵ هزار نفر نیروی دیگر برای نظام سلامت کشور هستیم، گفت: امیدواریم دریافت مجوز استخدام ۲۵ هزار نفر دیگر نیز تا آخر سال نهایی شود.
دکتر رحیمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سیاست اصلی وزارت بهداشت اتمام پروژه های نیمه تمام خوابگاهی است و ۱۵ هزار تخت خوابگاهی و بیش از هزار واحد خوابگاه متاهلی نیز در کشور در دست ساخت است.
وی یادآور شد: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ بخش زیادی از پروژه های خوابگاهی دانشجویان علوم پزشکی کشور را با اولویت خوابگاه های متاهلی به پایان برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha