کد خبر 236005
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه «یحیی سنوار»

اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه «یحیی سنوار»

اتحادیه اروپا امروز در اقدامی خصمانه علیه مردم مظلوم فلسطین و در همراهی با جنایت‌کاران صهیونیست، «یحیی سنوار» رییس جنبش مقاومت فلسطین «حماس» در غزه را در فهرست تروریستی قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از خبرگزاری آناتولی، اتحادیه اروپا امروز سه شنبه در اقدامی خصمانه علیه مردم مظلوم فلسطین و در همراهی با جنایت کاران صهیونیست، یحیی سنوار رییس جنبش مقاومت فلسطین «حماس» در غزه را در فهرست تروریستی قرار داد.

در بیانیه صادره از سوی اتحادیه اروپا، این اقدام خصمانه به بهانه اجرای عملیات غرورآفرین رزمندگان حماس علیه اشغالگران قدس به انجام رسیده است.

به گزارش آناتولی، این تحریم‌ ها که بلافاصله اعمال می‌ شوند، وجوه ادعایی و سایر دارایی‌ های مالی «یحیی سنوار» در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را مسدود می کنند. همچنین او دیگر به منابع مالی و اقتصادی در داخل اروپا دسترسی نخواهد داشت.

این در حالیست که «یحیی سنوار» ۲۲ سال را در زندان رژیم صهیونیستی در حبس بود، تا اینکه به همراه بیش از یک هزار اسیر فلسطینی دیگر در ازای یک سرباز صهیونیست در سال ۲۰۱۱ آزاد شد.

به گزارش دویچه وله، وی که در اردوگاه آوارگان خان یونس به دنیا آمده و اکنون ۶۱ سال دارد، در سال ۲۰۱۷ به عنوان رهبر گروه حماس در نوار غزه انتخاب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha